مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: طرح‌های دارای پروانه بهره برداری راکد و نیمه فعال شناسایی و نسبت به فعال شدن آنان اقدام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیز رحیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه فعال کردن واحد‌های راکد و نیمه فعال از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است، اظهار کرد: برابر با شاخص تعیین شده، حداقل ۲۵ درصد واحد‌های مذکور شناسایی و با برگزاری جلسات با متقاضیان و بررسی نوع مشکل به منظور برطرف شدن موانع تولید برنامه ریزی خواهد شد.

او افزود: صاحبان طرح‌های راکد و نیمه فعال می‌توانند به جهاد کشاورزی درخواست خود را ارائه دهند و درخواست آنان بررسی و در کمسیون تسهیل مطرح خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اضافه کرد: طرح‌های مطرح شده در کمسیون شهرستانی با حضور فرماندار، واحد‌های مشکل دار، ارگانی که با آن مشکل دارد و ارگان صادر کننده مجوز، بررسی و در صورت برطرف شدن مشکل فعال خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: در صورتی که مشکلات موجود مرتفع نشود، طرح مشکل دار به ستاد تسهیل استانی ارجاع و در کمیته استانداری بررسی خواهد شد.

رحیمی تصریح کرد: با احیای واحد‌های مذکور علاوه بر دستیابی به اهداف جهش تولید، موجبات ایجاد اشتغال دائمی و موقت نیز در شهرستان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.