معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: از آبان سال گذشته اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی را ارسال کردیم و منتظر پاسخ نهایی از شورای نگهبان هستیم.

احمدی: امیدوارم شورای نگهبان به زودی تکلیف اساسنامه فدراسیون‌ها را مشخص کندعبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ممنوعیت ٢ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی بیان کرد: بحث خصوصی‌سازی به صورت جدی در وزارت ورزش و جوانان دنبال می‌شود و شورای عالی خصوصی‌سازی هم کار را دنبال می‌کند. اولویت وزارت خانه این است که تا پایان زمان مقرر کار را انجام دهد. بعد از خصوصی‌سازی هم شرایط مدیریت تیم به گونه‌ای خواهد بود که تصمیم گیری‌ها برای آن صورت می‌گیرد.

او درباره اصلاحات شورای نگهبان درباره اساسنامه فدراسیون‌ها بیان کرد: اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آبان ماه توسط دولت تنظیم شده است. شورای نگهبان برای تایید کردن در حال بررسی این موضوع است و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر اعلام نظر صورت بگیرد تا بتوانیم هرچه سریع‌تر کار‌ها را پیگیری کنیم.


بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: دلال‌ها می‌خواستند شخص دیگری را به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کنند


او درخصوص کاهش اعزام تیم‌های ایرانی در سال جاری و تاثیرات آن خاطرنشان کرد: اعزام‌ها به رویداد‌های ورزشی بستگی دارد. توقف رقابت‌های ورزشی باعث شده که اعزام‌ها کاهش یابد. در ٢ ماه گذشته اعزامی نداشتیم و براساس درخواست فدراسیون‌ها، شورای برون‌مرزی اقدام می‌کند. شرکت نکردن ورزشکاران ما در رقابت‌های خارجی فقط به‌ خاطر توقف مسابقات در سراسر دنیا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار