رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزشکاران نخبه اصفهان در عرصه کمک و هم دلی به همنوعان، در رزمایش همت جوانانه _کمک مومنانه خوش درخشیدند.

نسرین شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که در آن جلوه‌های هم نوع دوستی و هم دلی و خصایل انسان دوستی بیشتر نمایان می‌شود؛ با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که باید به کمک نیازمندان برویم، وزرات ورزش و جوانان هم در این راستا یک طرح ملی اعلام که مورد استقبال همه استان‌ها قرار گرفت.

او تصریح کرد: این طرح با نام رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه نام گذاری شد و در استان اصفهان هم معاونت جوانان و سمن‌ها دست به کار شدند.خانم زهرا کیانی و خانم معصومه اسماعیل زاده به نمایندگی بانوان ورزشکار در این طرح در تاریخ پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت حضور داشتند.تعداد ۲۰۰۰ بسته معیشتی در این تاریخ در بین ورزشکاران و مربیان اسیب دیده و سمن‌های فعال وزارت ورزش و جوانان پخش شد.

رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود:تعدادی از ورزشکاران نخبه اصفهان و ورزشکارانی که در عرصه‌های ورزشی خوش می‌درخشند در عرصه کمک و هم دلی به همنوعان، نیز دست در دست هم به مانند میادین ورزشی که افتخار افرین بودند در رزمایش همت جوانانه _کمک مومنانه حماسه افرین شدند.

شاکری فرد در پایان گفت: این روز‌ها که کرونا بر شرایط اقتصادی خیلی از مردم تأثیر گذاشته است، اینجانب از همه بزرگان دست اندرکاران این پویش ملی تشکر میکنم و ارزومیکنم به حرمت این ماه عزیز خداوند به همه ما توفیق تلاش درشکست، صبر در نومیدی، ایمان بی ریا، مناعت بی غرور و بندگی خداوند بزرگ را در خدمت به مردم عطا فرماید.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.