استاندار کرمانشاه با تاکید بر پیگیری مشکلات واحد‌های مسکن مهر و تسریع در ساخت واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان، گفت : امسال باید سال جهش رونق مسکن در استان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تاکید بر رفع هرچه سریعتر مشکلات واحد‌های مسکن مهر گفت : پرونده این واحد‌ها باید امسال بسته شود و اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن به همراه فرمانداران باید تلاش مضاعفی در رفع مشکلات واحد‌های باقی مانده استان داشته باشند.

او با اشاره به وجود بیش از پنج هزار واحد باقی مانده مسکن مهر در استان گفت : طبق وعده مسئولان راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، این واحد‌ها تا پایان سال تکمیل و پرونده مسکن مهر استان بسته می‌شود.

او افزود: تعدادی واحد مسکن مهر فاقد متقاضی و یا با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۳۰ درصد و یا دارای مشکلات حقوقی در استان داریم که این واحد‌ها عملا از سرفصل مسکن مهر خارج شده و جزو این واحد‌ها محسوب نمی‌شوند.

بازوند ادامه داد: این واحد‌های مشکل دار باید هرچه سریعتر ساماندهی شده و درقالب و سازو کار طرح اقدام ملی مسکن ارائه شوند.

استاندار کرمانشاه به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید اشاره کرد وافزود: در همین راستا امسال باید سال جهش رونق مسکن در استان باشد، چرا که معتقدیم رونق مسکن رونق صنایع مربوطه و وابسته دیگر را به دنبال دارد.

او افزود: رونق در صنایع و حرفه‌های وابسته به مسکن می‌تواند اشتغالزایی و درآمدزایی برای استان به همراه داشته باشد و به همین جهت این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

بازوند از مسکن به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم یاد کرد وافزود: تلاش برای رونق مسکن تلاش برای رفع دغدغه‌های اصلی مردم است و مسئولان باید به این امر اهتمام داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.