مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تعداد واحد‌های مسکن مهر در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر استان را ۴۵ هزار و ۱۷۶ واحد عنوان کرد و گفت : از این تعداد، تاکنون ۳۹ هزار و ۹۳ واحد افتتاح و تحویل شده است.

او گفت : از مجموع واحد‌های باقی مانده، ۲۷۷۳ واحد فاقد متقاضی یا با پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد بوده و یا دارای معارض و مشکل هستند که عملا از لیست واحد‌های مسکن مهر استان خارج شده اند.

شریفی افزود: با این احتساب ۳۸۱۴ واحد مسکن مهر در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر استان باقی می‌ماند که این واحد‌ها تا پایان سال تکمیل می‌شود که از این تعداد، ۲۰۰۴ واحد خودمالک و ۱۸۱۰ واحد در قالب تفاهم نامه است.

او در تشریح نحوه پراکندگی این واحد‌ها در سطح استان گفت: از مجموع ۳۸۱۴ واحد باقی مانده، ۲۹۸۸ واحد در شهرستان کرمانشاه، ۴۰۰ واحد در شهرستان اسلام آباد غرب، ۱۶۰ واحد در هرسین، ۱۵۴ واحد در جوانرود و ۱۱۲ نفر در شهرستان کنگاور است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر این‌ها ۱۲۵۶ واحد مسکن مهر نیز در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر استان باقی مانده که آن‌ها نیز تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

او افزود: در مجموع با تحویل این ۵۰۷۰ واحد واحد عملا پرونده مسکن مهر استان تا پایان امسال بسته می‌شود.

شریفی به مشکلات ۳۸۱۴ واحد مسکن مهر باقی مانده در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر استان جهت افتتاح و بهره برداری تا پایان سال اشاره کرد و افزود: عملا بخشی از این واحد‌ها تحویل مالکان شده، اما به دلیل عدم تکمیل محوطه سازی، افتتاح رسمی آن‌ها انجام نشده است.

شریفی گفت: جهت تکمیل محوطه سازی نیازمند تامین اعتبارات ویژه هستیم و امیدواریم چند پروژه‌ای که این مشکل را دارند با تخصیص اعتبارات و کمک استان سریعا آماده افتتاح شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: در بحث رفع مشکل دو پروژه دیگر نیز نیازمند همکاری هرچه بیشتر بانک‌ها هستیم.

شریفی ادامه داد: همچنین در یکی دو پروژه دیگر مشکلات دیگری با تعاونی‌ها داریم که رفع آن‌ها همکاری بیشتر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را می‌طلبد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.