الحشد الشعبی عراق تحرکات شبکه‌های وابسته به گروه تروریستی داعش در شرق استان صلاح‌الدین را ناکام گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یگان توپخانه‌ای این سازمان و لشکر بیست و یکم، محل تجمع شبکه‌های وابسته به داعش را در مناطق الحمیضه، العوشره و ابورکبه در شرق استان صلاح الدین گلوله باران کردند و خساراتی به تروریست ها وارد ساختند.

امروز همچنین استاندار نینوا اعلام کرد نیرو‌های عملیات مشترک عراق و الحشد الشعبی طرح‌های امنیتی جدیدی برای پیگیرد عناصر باقی‌مانده داعش در این استان تدوین کرده‌اند.

پس از آنکه پارلمان، دولت و ملت عراق خواهان خروج نظامیان آمریکایی از این کشور شدند، واشنگتن با تحریک تروریست‌ها، باعث فعال شدن هسته‌های تروریستی خاموش در عراق شده است؛ به گونه‌ای که در هفته گذشته تروریست‌ها بار‌ها مواضع نظامیان عراقی و غیرنظامیان را هدف حملات کورکورانه خود قرار داده‌اند. آمریکا تلاش می‌کند ظهور دوباره تروریست‌های داعش را بهانه‌ای برای ادامه حضور خود در عراق قرار دهد.

ارتش و نیرو‌های امنیتی عراق نیز با حملات تروریست‌های داعش به استان‌های الانبار، صلاح الدین و شهر‌های بابل و کربلا مقابله و خسارات متعددی به تروریست‌ها وارد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار