رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام خبر داد;

برخورد با ۶۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ایلام

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی برخورد با وسایل نقلیه متخلف در ۳ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای اجرای دستور دادستان ایلام مبنی بر مطالبات عمومی مردم و برخورد با خودرو‌های هنجار شکن در سطح استان، طرح عملیاتی برخورد با خودرو‌های متخلف به مدت ۳ روز در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد ۶۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توسط ماموران گشت پلیس راه به علت ارتکاب تخلفاتی هم، چون شیشه دودی، فاقد پلاک، فاقد گواهینامه، تغییر وضعیت، شکایت در سیستم شماره گذاری و حرکات مخاطره آمیز، در جاده‌های استان متوقف و روانه پارکینگ شدند.

 همتی زاده با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها جلوگیری از رفتار‌های مخاطره آمیز تعداد معدودی از رانندگان هنجار شکن است، اظهار کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه تردد به چنین رانندگانی را در جاده‌ها نخواهد داد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام مطرح کرد: پلیس در راستای ارتقاء و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان در جاده‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرده و با رانندگان متخلفی که در جاده‌ها ناامنی ایجاد کنند برابر قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.