حرکات مواج یک پل روگذر با وزش باد شدید موجب شد تا مسئولان محلی در چین بلافاصله اقدام به مسدود کردن این پل کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حرکات موج مانند یک پل در استان " گوانگ دونگ " چین موجب شد تا مسئولان محلی بلافاصله برای مسدود کردن آن اقدام کنند. وزش باد شدید موجب ایجاد حرکات موج مانند این پل شده بود. در ویدئویی که در رسانه‌های محلی چین منتشر شده بود نشان می‌داد در لحظه عبور همزمان ده‌ها خودرو از روی این پل این اتفاق رخ داده بود. این ویدئو روز سه شنبه و توسط دوربین مدار بسته تهیه شده بود.

در ویدئوی منتشر شده در حالی که تعدادی زیادی خودرو در حال عبور در دو طرف لاین این پل بودند ناگهان این سازه بزرگ با وزش باد شدید مانند موج به اطراف حرکت کرد. در صحنه دیگری از این ویدئو در حالی که فقط یک خودرو روی پل دیده می‌شد وزش باد آن را به اطراف تکان می‌داد. مسئولان محلی پس از وقوع این حادثه اقدام به مسدود کردن این پل کردند.


بیشتر بخوانید: واکنش جالب زرافه به حمله گله‌ای شیرها!


این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تاکنون بیش از ۳۲۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در نظری نوشت: «من با دیدن این ویدئو حالم بد شد (وحشت کردم). مطمئناً ایمنی این پل باید مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار بگیرد.»

گفتنی است؛ مسئولان محلی با اعلام اینکه قدرت باد شدید موجب حرکات موج دار پل شده از بی خطر بودن آن برای رانندگان و مسافران هنگام عبور خبر دادند. با این حال ایمنی این پل در دست بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لعنتی چه تراکمی داره
انکار پارچه ست........... اخر امنیته