معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه آبرسانی شهر‌های نمین و عنبران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز پورمهر، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل صبح شنبه در بازدید از فرایند بتن‌ریزی ایستگاه پمپاژ ۱۶۷ متر مکعبی و مخزن ذخیره ۵۰۰ مترمکعبی و مسیر خط انتقال آب شرب نمین و عنبران بر تسریع در اجرای باقیمانده عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای نیرو‌های انسانی شاغل در کارگاه جهت جلوگیری از بیماری کرونا را ضروری دانست.

حسن کروبیان، نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران هم بر اهمیت اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: به رغم شرایط کرونایی کشور و استان روند ادامه این پروژه با پیشرفت فیزیکی مناسب با جدیت تمام در حال انجام می‌باشد.

او اظهارداشت: با اتمام ۶.۵ کیلومتر از خط انتقال آب بزودی مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهر‌های نمین و عنبران حل و ن آب شرب بهداشتی و صنعتی این شهر‌ها با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق سال ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.

کروبیان گفت: فاز اول پروژه آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب و بهداشتی در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در صورت تامین اعتبار لازم در سال ۹۹ تکمیل به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.