سهام عدالت متوفیان محفوظ است/فعلا امکان ثبت نام مجدد سهام عدالت وجود ندارد

مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: علی رغم حفظ سهام عدالت متوفیان فعلا امکان انتقال آن به وراث وجود ندارد.

اکبر حیدری، مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که انتقال سهام متوفیان به وارث تا اطلاع ثانوی وجود ندارد، گفت: این مسئله باعث از بین رفتن سهام عدالت نمی شود و سهام جای خود محفوظ است.

او افزود: گم شدن یا در دست نداشتن برگه سهام اهمیتی ندارد زیرا در سامانه ثبت شده و کلیه امور از این طریق قابل پیگیری است.

مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز گفت: به منظور جلوگیری از تعدد شماره تلفن و ایجاد احتمال کلاهبرداری و سوء استفاده سودجویان به منظور ایجاد راه ارتباطی بین ما و مردم در کل کشور تنها شماره تماس ۰۲۱۸۳۳۳۸ در نظر گرفته شده است.

او با بیان این که چهل و نه میلیون و صدهزار نفر در کشور مشمول سهام عدالت شده اند، افزود: در حال حاضر امکان ثبت نام مجدد برای کسانی که جامانده اند یا فکر می کنند مشمول می شوند،  وجود ندارد مگر در شرایطی که دولت به میزان مشخص سهمیه ای را مجدد اعلام کند.

حیدری گفت: پیشنهادهای فنی را برای ثبت نام افرادی که احساس می کنند مشمول می شوند به شورای عالی بورس اطلاع داده ایم که درصورت تصویب به صورت کشوری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.