اتمام عملیات حفاری چاه مجتمع آبرسانی براکوه

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوسف از اتمام عملیات حفاری چاه مجتمع آبرسانی براکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شاهی گیو مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوسف گفت: پروژه لوله گذاری خط انتقال مجتمع براکوه که از سری مصوبات سفر استاندار محترم به شهرستان بوده شروع شده و حفاری چاه مجتمع به اتمام رسیده است.

او افزود: این پروژه همچنین شامل عملیات ۷ کیلومتر اصلاح لوله گذاری خط انتقال مجتمع ابرسانی روستا‌های تحت پوشش دردهستان براکوه می‌باشد که با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا می‌باشد.

شاهی گیو ادامه داد: با انجام این پروژه کمبود آب در مجتمع مرتفع خواهد شد و علاوه بر آن سه روستای جدید نیز از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوسف ادامه داد: با توجه به کمبود فعلی آب و مصارف بالای برخی از مشترکین و با هماهنگی با مراجع قضایی، آب مشترکین پر مصرف که از آب شرب جهت آبیاری مزارع، باغ و ویلا‌ها استفاده می‌نمایند؛ قطع خواهد شد.

او اضافه کرد:در حال حاضر مجتمع آبرسانی ماهمیران که از محل اعتبارات ملی در حال اجرا می‌باشد که در سال ۹۸ حدود ۲۶ میلیارد اعتبار داشته است.

شاهی دیگر پروژه‌های در حال احداث را احداث مخزن یک هزار متر مکعبی شهر خوسف عنوان کرد و افزود: جهت اجرای پروژه سال گذشته ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

او در پایان گفت: عملیات اجرایی احداث سد بر روی رودخانه شاهرود نیز جهت تامین آب شهرک صنعتی شهید رحمانی از دیگر پروژه‌هایی بزرگی است که از اواخر خردادماه سالجاری عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار