بخشدار بستان گفت: با کمک خیران برای مقبره مطهر شهدای گمنام این بخش بارگاه ساخته می‌شود.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اقبال حمید از خیرین و سرمایه گذاران بومی خوزستانی با هدف رسیدگی به امور خیریه و مناطق محروم از مقبره مطهر شهدای گمنام شهر بستان بازدید کرد.

او افزود: در این بازدید سروان قدوس فرمانده بسیج بستان حضور داشت و مقرر شد حمید هزینه احداث بارگاه این ۲ شهید والامقام دفاع مقدس را تقبل کند.

هاشمی زاده بیان داشت: قرار است پس از پیگیری‌های سپاه پاسداران و بخشداری آن منطقه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، طی هفته جاری عملیات احداث این پروژه آغاز شود.

بخشدار بستان تصریح کرد: این دو شهید والامقام گمنام در سال‌های ۶۲ و ۶۵ در عملیات‌های والفجریک و کربلای۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مقام مسئول در خصوص دانشگاه پیام نور بستان گفت: مشکلات دانشگاه  پیام نور با این سرمایه گذار مطرح  شد همچنین در خصوص  پیگیری مشکلات روستاها نیز صحبت‌های صورت پذیرفت.

هاشمی زاده  با بیان اینکه   ۵سال این قبور مطهر شهدا بدون آرامگاه   است ادامه داد: همه ما مدیون این شهدا هستیم  و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است چرا که شهادت والاترین توفیقی است که نصیب انسان می‌شود.

او اظهار داشت: شهیدان با ایستادگی خود، نظام را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند؛ خانواده‌های شهدا بدانند که همه مسئولان نظام و مردم خود را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا می‌دانند.

 اقبال حمید بر تداوم راه و مسیر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: آنچه موجب تقویت خدمتگزاری صادقانه و مسئولانه به مردم می‌شود تاسی به سیره شهداست.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.