معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: یکان‌های نزاجا در قالب تیم‌های مقابله با حوادث طبیعی و بلیات کاملا در آماده باش قرار دارند.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی یکان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری که کانون آن در شهرستان دماوند بود، برابر دستور فرمانده کل ارتش و رهنمودهای فرمانده نیروی زمینی ارتش تمامی یکان‌های نزاجا در تهران و استان‌های همجوار در آماده باش قرار دارند.

او با بیان اینکه انشالله در این شرایط هموطنان عزیز در صحت و سلامت کامل باشند و شاهد توقف زمین لرزه احتمالی باشیم، افزود: یکان‌های نیروی زمینی ارتش در قالب تیم‌های مقابله با حوادث طبیعی و بلیات کاملا در آماده باش قرار دارند و در کنار ستاد بحران و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تمام پادگاناي ارتش امشب از ساعت ٧ شب تا ٧ صبح درهاشونو بايد روي ماشيناي مردم باز بذارن و اونارو بصورت دپو با مسافراش كنار هم بچينن تا حداكثر تعداد ماشين جا بشه و امكانات بهداشتي رو فراهم كنن
آخرین اخبار