رئیس شبکه دامپزشکی باخرز گفت: به منظور پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام ، واکسیناسیون رایگان آبله، تب مالت و هاری در این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید خانزاده رئیس شبکه دامپزشکی باخرز گفت: به منظور پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (بروسلوز و هاری) و مهار بیماری واگیر دامی (آبله)، طرح واکسیناسیون گسترده جمعیت دام سبک شهرستان علیه بیماری‌های آبله، بروسلوز (تب مالت) و هاری در سگ‌های صاحبدار گله از ابتدای سال آغاز و تا انجام ۱۰۰ درصدی عملیات واکسیناسیون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: شیر الاغ، نوشیدنی لاکچری و گران قیمت!

او افزود: شبکه دامپزشکی باخرز به منظور اجرای کامل این طرح با به کارگیری امکانات و نیرو‌های دولتی و همکاری گروه‌های بخش خصوصی همکار دامپزشکی با اولویت واکسیناسیون دام‌های مناطق کانون بیماری در سال‌های گذشته، مناطق پرخطر و دامداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی را پوشش می‌دهد.

رئیس شبکه دامپزشکی باخرز ادامه داد: با وجود شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های تردد، نیرو‌های دامپزشکی برای خدمات‌رسانی آماده انجام وظیفه هستند بنابراین دامداران با گروه‌های اعزامی دامپزشکی نهایت همکاری را بعمل آورند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.