مدیر کل پست استان قم، از افزایش بیش از ۸۰ درصدی تجارت الکترونیک در دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،ابولفضل باقری منش،مدیر کل پست استان قم اظهار کرد:تجارت الکترونیک در دو ماه اخیر بیش از ۸۰ درصد افزایش نشان داده است.

او با اشاره به ثبت ۸ هزار ترافیک تجارت الکترونیک تا ۲ ماه قبل از شیوع کرونا گفت: این عدد بعد از شیوع کرونا به ۱۳ هزار ترافیک رسید که نشان از استقبال شهروندان از این شیوه تجارت دارد.

باقری منش کاهش رفت و آمد در سطح شهر، هزینه‌های مردم و دولت و همچنین مدیریت زمان و انرژی را از مزایای این رویکرد بیان کرد.

مدیرکل پست استان قم همچنین صددرصد ساختمان‌های کلان شهر قم را دارای نشانی استاندارد خواند و گفت: نشانی ۲۴۲ هزار ساختمان شهر در قالب ۸۰۰ هزار رکورد (واحد) تا پایان سال ۹۸ براساس طرح جی نف استاندارسازی شد.


بیشتر بخوانید؛ توقف طرح پایلوت "جی نف "در قم در سایه اعمال سلیقه


باقری منش همسان سازی نشانی قبوض مشترکان آب برق گاز و تلفن و همچنین بهره مندی آتش نشانی و اورژانس از خدمات مسیریابی در مواقع حادثه را از مزایای این طرح خواند.

مدیرکل پست استان افزود: براساس طرح جی نف مسیر دسترسی استاندارد به نقشه‌های به روز جی پی اس مجهز بوده و با اولین تماس شهروندان با نهاد‌های خدمات رسان نزدیک‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر دسترسی به سازمان مربوطه ارایه می‌شود.

او همچنین از تنظیم تفاهم نامه همکاری بین اداره پست و شهرداری درآینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیرکل پست استان قم افزود: براساس این تفاهم نامه مراجعان به شهرداری برای اخذ پروانه ساختمانی دیگر نیازی به مراجعه متقاضی برای کدپستی به اداره پست ندارد و شهرداری به صورت منطبق شدن با سامانه جی نف کدپستی ملک را نمایه می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار