فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان طلا و جواهر منازل در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ رمضان فرمانده انتظامی مراغه اللهوردیان افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و فنی از فعالیت افرادی در زمینه سرقت منزل مطلع شده و موضوع در دستور عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس با گشت زنی‌های نامحسوس با تلاش شبانه روزی، سه سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارقان دستگیر شده، یک نفر زن و ۲ نفر مرد هستند اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۲ نفر از این سارقان غیر بومی و اهل استان‌های همجوار هستند.

اللهوردیان گفت: در بازجویی‌های تکمیلی صورت گرفته، سارقان دستگیر شده تاکنون به ارتکاب سه فقره سرقت منازل اعتراف و از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان کشف شد.

او افزود: پس از شناسایی و احراز هویت، اموال مسروقه به مال باختگان تحویل و پرونده تکمیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند.

اوادامه داد: شهروندان با اقدامات پیشگیرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب و تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و نسبت به نصب دوربین‌های مدار بسته در منزل و محل کسب خود اقدام و از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی مثل طلا و جواهر در منزل خودداری کنند.

اوهمچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.