مدیر حرم حضرت معصومه(س) گفت:به منظور تسهیل در تردد، مسیر خیابان ارم قم در محدوده حرم مطهر تا اطلاع بعدی باز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی،مدیر حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد:مسیرخیابان ارم قم در محدوده حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به منظور تسهیل در تردد زائران و مجاوران تا اطلاع ثانوی بازگشایی شد.

او افزود:این اقدام با پیشنهاد مدیریت حرم مطهر با موافقت تولیت محترم و شورای تأمین استان قم انجام گرفته‌است که رضایت و رفاه مجاوران کریمه اهل بیت (س) را به دنبال خواهد داشت.

مدیر حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: این مسیر که به علت شیوع کرونا ویروس و تعطیلی حرم و همچنین عملیات عمرانی شهرداری به منظور بازسازی میدان آستانه بسته شده بود تا اطلاع ثانوی باز خواهد بود و تصمیمی برای بستن این مسیر اتخاذ نشده‌است.

او گفت: درایام بسته بودن موقت درب‌های حرم مطهر فعالیت‌های این آستان مقدس متوقف نبوده و خدمات مختلف فرهنگی اجتماعی و فعالیت‌های عمرانی در حرم مطهر در جریان است.

تعطیلی موقت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بیست و ششم اسفندماه سال گذشته در قالب یک بیانیه مشترک از سوی استاندار قم و تولیت‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران به‌منظور همراهی با روند مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا اعلام شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه جا رو به اسم فاصله گذاری باز کرده اند
آخرین اخبار