معاون آموزشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ادامه روند آموزشی هلال احمر از زمان شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازخبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسینی معاونت آموزشی جمعیت هلال احمر استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از ۱۰ اسفند ماه تمامی برنامه‌های حضوری هلال احمر کنسل شده و فعالیت‌های جمعیت در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

او با اشاره به فعالیت‌های جمعیت از آغاز سال ۹۹ افزود: در این راستا ۲۵ بروشور و ۷ کلیپ با موضوع کرونا تهیه شد که آمار بازدید کلیپ‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار رسید.

حسینی ببا بیان این که از آغاز سال ۹۹ تا کنون ۱۱۴۷ نفر آموزش غیر حضوری دیده اند عنوان کرد: بعد از‌ای آموزش‌ها آزمونی از افراد گرفته می‌شود و در پایان به آن‌ها گواهی نامه پیشگیری از کرونا دریافت می‌کنند.

معاونت آموزشی جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: مربیان جمعیت در ایستگاه‌های آموزشی واقع در بیرجند و فردوس به پاسخ به سوالات مردم در رابطه با ویروس کرونا می‌پردازند.

او ضمن اشاره به فعالیت‌های جمعیت در سال ۹۸ عنوان کرد: ارسال ۳۲۳ هزار پیامک، انتشار بروشور و پوستر و همچنین فعالیت در بستر فضای مجازی بخشی از اقدامات جمعیت در سال گذشته بوده است.

حسینی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۲۶۷ دوره حضوری برگزار و ۶ هزار و ۲۰۸ نفر آموزش و گواهینامه دریافت کردند.

معاونت آموزشی جمعیت هلال احمر استان با بیان این که در حوزه آموزش تخصصی نیز ۵۵ دوره برگزار شد و هزار و ۴۳۲ آموزش دیدند افزود: در بخش ایجاد محتوا‌های صوتی و تصویری ۱۸ برنامه تولید که در مجموع ۳۸۹ دقیقه بوده است.

او ادامه داد: یک تفاهمنامه همکاری نیز با عشایر با هدف آموزش حضوری در ۱۱ شهرستان به امضا رسید.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: هلال احمر ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.