معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طرح «بهارانه کتاب» در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت ۱۱ روز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد حسین زاده معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره طرح‌های حمایتی از خریداران کتاب گفت: طرح بهاره کتاب امسال مثل سال‌های گذشته در کتابفروشی‌های استان کرمان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این که نکته قابل توجه در طرح امسال امکان خرید آنلاین از کتاب فروشی‌ها است، افزود: طرح «بهارانه کتاب» امسال در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت ۱۱ روز از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز و اجرا می‌شود که در حال حاضر ثبت نام از فروشگاه‌های متقاضی اجرای طرح در حال انجام است.

اوتخفیف فروش کتاب در این طرح را ۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: فروش کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در قالب طرح بهاره فقط در فروشگاه‌های مجری این طرح مشمول تخفیف می‌شود.

حسین زاده با بیان اینکه کتاب‌ها باید در خانه کتاب به ثبت رسیده باشند بیان داشت: در طرح بهارانه کتاب، تخفیف به کتاب‌های آموزشی وکمک آموزشی، افست، کتاب فاقد شماره شابک و یا شابک غلط اختصاص پیدا نمی‌کند.

اوگفت: پس از پایان ثبت نام فروشگاه‌ها اسامی آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: معرفی کتاب ، مطالعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.