فرماندار اندیمشک گفت: معتمدین برای جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا تا رسیدن به وضعیت مطلوب جلوگیری و همکاری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: در روز‌های اخیر شیوع و ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان افزایش داشته و همکاری مردم و خودداری از تردد‌های غیرضروری و رعایت نکات بهداشتی در کنترل و مهار این ویروس نقش مهمی دارد، ضمن اینکه بزرگان طوایف باید مانع برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا شوند، زیرا برگزاری و حضور در این مراسمات سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد.

او با بیان اینکه سلامت مردم از هرچیزی واجب‌تر است و با توجه به شیوع بیماری کرونا، همدلی مضاعف در این زمینه ضرورت دارد، افزود: تلاش‌های بسیار خوبی در شهرستان انجام شده، اما با توجه به فعالیت مجدد اصناف و افزایش ترددها، رعایت فاصله گذاری و اصول بهداشتی بسیار لازم است.

جهانگیری به ادامه عملیات ضدعفونی و گندزدایی مستمر شهرستان اندیمشک اشاره و تصریح کرد: مشارکت مردم در کنترل بیماری کرونا ویروس نقش مهمی دارد، شمن اینکه استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی از مهم‌ترین نکات قابل توجه است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.