فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری ۲ سارق غیر بومی خودرو در اتوبان تبریز – زنجان خبر داد، و گفت: ارزش تقریبی خودرو کشف شده ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

دستگیری سارقان خودرو ۱۰ میلیاردی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ آرش خلخالی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام یک دستگاه سرقت خودرو گران قیمت در یکی از استان‌های همجوار پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در کیلومتر ۵۰ اتوبان تبریز – زنجان به یک دستگاه خودرو رنو تالیسمان مشکوک و به راننده آن دستور ایست صادر کردند که راننده به دستور پلیس توجه نکرده و با سرعت غیر مجاز به مسیر خود ادامه داد که با حضور دو تیم از ماموران انتظامی خودرو در نزدیکی شهر زنجان توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ خلخالی ادامه داد: با اشاره به اینکه ارزش تقریبی خودرو کشف شده ۱۰ میلیارد ریال اعلام شد خاطر نشان کرد: این دو متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته مالباخته شناسایی و خودرو سرقتی به مالباخته تحویل داده شد، از همشهریان خواست توصیه‌های پلیس را در جهت پیشگیری از وقوع سرقت‌ها جدی گرفته وهرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.