صفحه توییتری رهبرانقلاب با انتشار پستی اعلام کرد که نیروهای کشور توان ساخت خودروهای بسیار کم مصرف را دارند.

کشور توان ساخت خودروهای کم مصرف را داردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه رسمی منتسب به رهبر انقلاب در توییتر درباره توان نیروهای کشور برای ساخت خودروهای کم‌مصرف و تولیدات مهم داخلی پستی منتشر کرد. متن پست منتشر شده به این شرح است:

"آن ذهن و فکری که می‌تواند ماهواره را تولید کند و برای ارسال ماهواره بعدی در مدار ۳۶ هزار کیلومتری هدف‌گذاری کند، قطعاً چنین روحیه، ابتکار و خلاقیت برای تولید خودرو با مصرف ۵ لیتر بنزین در یکصد کیلومتر و در دیگر بخش‌های تولید نیز دارد".

کشور توان ساخت خودروهای کم مصرف را دارد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بااین سخن درست وحکیمانه درود بر رهبرم و مرگ بر مافیای خودرو ..... فقط سخت مانده ایم در این که افرادی با این ذهنیت وتوانایی در این مملکت چرا در مدیریت صنعت و اقتصاد و تولید ومخصوصا تولید خودرو حضور ندارند .ایکاش سپاه در خودرو سازی وارد شود و زیراب این مافیای پست خودرو را که چون بختک به جان ومال مردم افتاده است را بزند ...به امید آن روز.
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۰۸:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
رهبر معظم مجموعه کف قبل از واگذاری بیش ازز ده هزار کارگر داشت اما الان به لطف رانت وخصوصی سازی تا نابودی کامل چندقدم بیشتر فاصله ندارد الان که سال جهش تولید نامگذاری شده تا امروز ۲۰اردیبهشت هنوز هیچکدام از کارخانه ها تولید را شروع نکرده اند وتوجه فرمایید که شوینده در حال حاضر نیاز شدید کشور میباشدگفتنی بسیار است اما اگر میخواهید این مجموعه با ۹۰سال قدمت به نابودی کامل نرسد اقدام جدی شود که فردا خیلی دیر است
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۵:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا خیلی دوستت دارم