فرماندار تبریز گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بهروز مهدوی  فرماندار تبریز   در جلسه هماهنگی و بررسی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل و نقل عمومی، پاساژ‌ها و بازار مسقف تبریز، با اشاره به آغاز فعالیت مترو و اتوبوس‌های BRT ازشنبه هفته آینده، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.

او با بیان این‌که سلامت مردم خط قرمز مسئولان است، گفت: از روز شنبه به هر مسافری که از ماسک استفاده نکند خدمات ارائه نمی‌شود و رانندگان تاکسی، BRT و اتوبوس‌های خطی که سرنشین بدون ماسک سوار کنند، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

او بیان کرد: تمامی این اقدامات در راستای سلامت مردم بوده و شهروندان محترم باید خود در این امر پیشقدم باشند.

مهدوی همچنین از سازمان صمت خواست با اطلاع رسانی به تمامی اتحادیه‌ها، اصناف پاساژها، مراکز خرید و بازار را موظف به استفاده از ماسک کنند.

در ادامه این جلسه مقرر شد واحد‌های توزیع کننده ماسک در مبادی ورودی‌های بازارمسقف تبریز و ایستگاه‌های BRT و مترو مستقر شده و نسبت به توزیع ماسک‌های استاندارد با قیمت مصوب اقدام کنند.

شرکت اتوبوسرانی و مترو ضمن گندزدایی و ضدعفونی روزانه اتوبوس‌ها و مترو، نسبت به نصب آگهی‌های اطلاع رسانی و پخش پیام‌های صوتی بهداشتی در وسائط نقلیه عمومی اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.