با ثبت بیش از هزار و ۶۰۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در عربستان، رکورد تازه‌ای در تعداد مبتلایان به این بیماری در این کشور به ثبت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش چشمگیری روبه رو شده و به رقم هزار و ۶۸۷ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۸۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شد و شمار کلی مبتلایان این کشور به ۳۱ هزار و ۹۳۸ نفر رسید.

همچنین بنا به اعلام وزارت بهداشت عربستان، با ثبت ۹ مورد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تعداد کل جانباختگان در این کشور به رقم ۲۰۹ نفر رسید. وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد ۲۷ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا سعودی و ۷۳ درصد از اتباع دیگر کشور‌ها بوده اند.

همچنین پایگاه خبری العهد الجدید اعلام کرد شمار شاهزادگان سعودی مبتلا به ویروس کرونا بسیار بیشتر از آن چیزی است که نشریه نیویورک تایمز آمریکا افشا کرده است. بر این اساس، العهد الجدید اعلام کرد شمار شاهزادگان سعودی مبتلا به ویروس کرونا بسیار بیشتر از آن چیزی است که نیویورک تایمز منتشر کرده است و بیمارستان تخصصی در جده که به شاهزادگان اختصاص دارد دیگر ظرفیت پذیرش موارد جدید را ندارد.

پیش‌تر روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بود: نزدیک به ۱۵۰ تن از اعضای خاندان سلطنتی عربستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است. آمریکا با یک میلیون و ۲۰۰ هزار مبتلا به بیماری کووید-۱۹، همچنان در صدر کشور‌هایی است که با این ویروس درگیر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار