در جلسه‌ای با حضور دادستان شیراز و جمعی از مسئولان بسیج کارگری و کارخانجات فارس مسائل و مشکلات کارخانجات مخابراتی ایران (کما) بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دادستان شیراز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های خوب کارخانجات مخابراتی ایران در زمینه‌ی ساخت تجهیزات مخابراتی در کشور از عزم جدی قوه قضائیه برای کمک به چنین مجموعه‌هایی خبرداد و افزود: دستگاه قضایی در سال جهش تولید در حد توان تلاش خود را برای حل مشکلات این واحد‌ها به کار خواهد گرفت.

آسیابی افزود: در چند روز آینده مشکلات بانکی این واحد تولیدی را به عنوان بزرگترین کارخانه‌ی دانش بنیان کشور، با حضور مدیران بانک‌های طرف قرارداد بررسی کرده و نهایت تلاش را برای استمهال بدهی‌ها و بخشودگی جرائم به کار خواهیم گرفت.

او گفت: در زمینه‌ی سرمایه گذاری این شرکت با یکی از شرکت‌های خودروساز داخلی هم که باعث بوجود امدن مشکلاتی برای این کارخانه شده تدابیری اندیشیده می‌شود که این مشکل به زودی حل و زمینه‌ی اشتغال و توسعه‌ی فعالیت‌ها در این مجموعه فراهم شود.

کارخانجات مخابراتی ایران از سال ۱۳۴۸ فعالیت خودرا در زمینه‌ی ساخت تجهیزات مخابراتی در شیراز شروع کرده و درحال حاضر به رغم ظرفیت اشتغال ۴ هزار نفر با ۳۸۰ نیرو مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار