رسانه‌های خبری از وخامت وضعیت جسمی شیخ میرزا المحروس در زندان‌های آل خلیفه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، رسانه های خبری از وخامت حال شیخ میرزا المحروس، از روحانیون شیعه در زندانهای آل خلیفه خبر دادند.

خانواده شیخ میرزا المحروس، روحانی بارز شیعه که در زندانهای آل خلیفه زندانی است، از نگرانی شدید خود در قبال سلامت این روحانی خبر دادند. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که مقامات رژیم آل خلیفه در بحرین مانع انجام عملیات جراحی بر روی این شخصیت شدند.

خانواده شیخ المحروس در این خصوص گفت روز یکشنبه سوم مه تماسی دریافت کردند که طی آن از وخیم شدن وضعیت سلامتی این روحانی شیعی و درد و رنج وی از بیماری سندرم روده تحریک پذیر مطلع شدند و اینکه داروهایی که او استفاده می کند، تأثیری برایش نداشته است.

خانواده این روحانی شیعه همچنین گفتند: شیخ المحروس همچنین به صراحت از نیاز خود برای انجام عملیات جراحی فوری طبق تشخیص پزشک متخصص خبر داد. این در حالی است که مدیریت مرکزی زندان با انتقال این روحانی زندانی و بیمار به بیمارستان مخالفت کرده است.

شیخ میرزا محروس بارها در اعتراض به تأخیر مدیریت زندان در درمان او و محروم شدنش از مراقبت های بهداشتی لازم، دست به اعتصاب غذا زده است. این در حالی است که این روحانی شیعه دیر زمانی است که از بیماری سندرم روده تحریک پذیر، خونریزی شدید و محرومیت از دارو رنج می برد.

گفتنی است همزمان با هفته علمای زندانی در بحرین نیز جمعی از روحانیون بحرینی خواهان آزادی علمای زندانی شدند.
بر این اساس، جنبش امل بحرین همزمان با هفته علمای زندانی در بحرین (از ۲تا ۸ مه) اعلام کرد از فداکاری علمای بحرین تشکر و قدر دانی می کنیم و خواهان آزادی آنها و تمامی زندانیان مظلوم بحرین هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار