رئیس کل دادگستری استان یزد همزمان با هفته کارگر با حضور در شرکت فولاد آلیاژی ایران از جهادگران عرصه تولید کشور تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد  در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید، گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران یکی از شرکت‌های موفق در حوزه تولید فولاد کشور است که از افتخارات صنایع تولیدی در کشور و به ویژه استان یزد است.

او افزود: با کار طاقت فرسا و هنرمندانه در این مجموعه هم شاهد رفع نیاز‌های کشور در این حوزه هستیم و هم در بحث صادارت علیرغم تحریم‌های صورت گرفته اقدامات خوبی انجام گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: بهره گیری از ظرفیت مهندسان، انسان‌های شایسته و نخبگان کشور در بحث خود کفایی تجهیزات از ویژگی‌های برجسته این مجموعه است.

او تصریح کرد: حضور مجموعه مدیریتی قوی و توانمند در شرکت فولاد آلیاژی نشان از توجه به تولید به عنوان یک اصل، بدون پرداختن به حواشی است که این نوع نگاه قابل تقدیر و تحسین است.

دهشیری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران اظهار داشت: اگرچه تاثیر‌های سلبی تحریم بر بخشی از صنایع ما تاثیرگذار بود، ولی نباید از برکت آن روی سکه که تاثیر ایجابی تحریم‌ها و نتیجه آن خالی شدن بازار‌های داخلی از برند‌های خارجی و وری آوردن مردم به تولیدات داخلی بود غافل شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: قطعا واحد‌های تولیدی می‌توانند در سال جهش تولید با جهش کیفیت و تلفیق هر دو نوید بخش کشوری مستقل و سرزنده باشند.

او افزود: به همین منظور با توجه به برخی از مشکلاتی که ممکن است این صنایع در طول کار در دستگاه قضایی پیدا کنند این مسائل از نظر فرآیند دادرسی بررسی و قطعا پرونده‌های این مجموعه با سرعت عمل بیشتر مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

دهشیری بر لزوم تسریع در روند اجرای پرونده‌های اجرای احکام این شرکت تاکید کرد و گفت: بررسی پرونده آهن‌های اسفنجی این شرکت با ارزش دو میلیارد از جمله این پرونده‌ها است که تیم شناسایی و در حال اتمام تحقیقات مقدماتی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار