مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: آموزش مورد نیاز واحد‌های صنعتی در استان اردبیل با جدیت دنبال می‌شود.

محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: آموزش شاغلین واحد‌های صنعتی نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت فعالیت واحد‌های تولیدی دارد که هر ساله به صورت مستمر و برنامه ریزی شده در شهرک‌های صنعتی دنبال می‌شود.

او افزود: در سال ۹۸ تعداد ۱۰۱ دوره آموزشی برای ۲ هزار و ۴۴۱ نفر از شاغلین واحد‌های صنعتی برگزار شده است که این آمار نسبت به سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تاکید بر آموزش و افزایش سطح دانش شاغلین واحد‌های صنعتی بیان کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نگاه ویژه‌ای به آموزش واحد‌های صنعتی دارد به طوری که این برنامه آموزشی علاوه بر واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی به واحد‌های تولیدی خارج از آن نیز ارائه می‌شود که این برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های مدیریتی، کارآفرینی و حوزه HSEE واحد‌های صنعتی می‌باشد.

اهلی هدف از آموزش را توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان و کارگران واحد‌های صنعتی و آشنایی آنان با مقررات داخلی و بین المللی دانست و گفت: با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی‌های لازم بایستی فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحد‌های صنعتی با افزایش دانش خود بتوانند کیفیت تولید و نیز کارایی خود را ارتقا دهند و زمینه حضور خود را در بازار‌های داخلی و خارجی مهیا و یا پررنگ سازند.

او اظهار کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش اطلاعات و توانمندی‌های واحد‌های صنعتی، شاهد رونق بیش از پیش تولید در شهرک‌های صنعتی استان در سال رونق تولید باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.