رئیس هیئت امنا آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) گفت: ثبت نام مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن کریم با حضور خواهران و برادران به صورت تلفنی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید سعید حسینی رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام شهرستان بافق گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، به مناسبت ماه رمضان ثبت نام مسابقه تلفنی حفظ این کتاب آسمانی در این شهرستان آغاز شد.

او با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای شرکت در مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن کریم تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری است، بیان کرد: این مسابقه با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و مرکز افق این امامزاده از یکم تا سوم خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

حسینی افزود: رده‌های سنی تا پنج‌سال حفظ سه سوره، پیش دبستانی پنج، اول تا سوم ابتدایی هشت سوره، چهارم تا ششم ۱۲ سوره، متوسطه اول ۱۵، متوسطه دوم ۲۰ سوره، دانشجویان و طلاب باید ۳۰ جزء قرآن را برای شرکت در مسابقه حفظ باشند.

این فعال فرهنگی در حوزه علوم قرآنی بیان کرد: مسابقه یادشده با حضور جداگانه خواهران و برادران به صورت تلفنی برگزار و داوری بخش خواهران را چند نفر از بانوان حافظ قرآن بر عهده دارند.

او تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقه ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که پس از برگزاری به تناسب نفر‌های هر مقطع به آن‌ها هدیه داده می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار