مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۷۵ میلیون تومان بین نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۷۵ میلیون تومان تهیه و در میان نیازمندان و مددجویان کمیته امداد فارس توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس در حاشیه توزیع بسته‌های غذایی که به همت شعب یکی از بانک های استان فارس انجام شد، اظهار کرد: امروز به منظور لبیک به ندای فرمان رهبری، همه دستگاه‌ها به رزمایش همدلی برای ایران همدل پیوستند.

او افزود: امیدوارم با پیوستن بانک‌ها به این رزمایش بتوانیم در رفع مایحتاج خانواده‌های نیازمند گامی هر چند کوچک، اما موثر برداشته باشیم.

بذرافشان گفت: امروز ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۷۵ میلیون تومان بوسیله کارمندان شعب استانی تهیه و در میان نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: همه انجمن‌ها و مراکز مردم نهاد می‌توانند در رزمایش شرکت کرده و در جهت رفع دغدغه‌های نیازمندان سهیم باشند.

او اضافه کرد: ما نیز به عنوان بخشی از قرارگاه مواسات و همدلی اعلام آمادگی می‌کنیم که در حوزه شناسایی و ترابری به صورت هم افزایی با خیران همکاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار