مبینی: حقوق مربی پرتابگران را پرداخت می‌کنیم/ دو و میدانی کاران شناسنامه دار می‌شوند

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره حقوق عقب افتاده مربی ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

مبینی: حقوق مربی پرتابگران را پرداخت می‌کنیم/ دو و میدانی کاران شناسنامه دار می‌شوندمهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان انتخاب دبیر این فدراسیون اظهار کرد: دبیر فدراسیون را به زودی انتخاب می‌کنیم. قصد داریم یک فرد معقول، فنی و دلسوز را به عنوان دبیر معرفی کنیم.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره بلاتکلیفی پرتابگران کشورمان در اردوی بلاروس و حقوق مربی آنها، بیان کرد: به هر حال ۳ - ۴ مرتبه پرواز بلاروس به ایران لغو شده است. رسولی و شیری با اولین پرواز به کشورمان باز می‌گردند. سلامتی ورزشکاران برای ما مهم است. شیری و رسولی را با همکاری سفارت ایران در بلاروس به کشور بر می‌گردانیم. مربی بلاروسی خارج از قرارداد درخواست پول اضافه کرده است. طی مکاتبه با فدراسیون بلاروس اعلام کردیم که ۴۰۰ دلار این مربی را پرداخت می‌کنیم.

معتمدی فرافکنی می‌کند

مبینی درباره اظهارات معتمدی دبیر سابق فدراسیون دو و میدانی مبنی بر بی برنامگی و استفاده نکردن از نظرات سازمان تیم‌های ملی بیان کرد: معتمدی فرافکنی می‌کند. ما تقویم سالانه مسابقات ورزشی را اصلاح کردیم و به هیئت‌های استان‌ها دادیم تا نظر نهایی خود را در این باره بدهند. آن‌ها ۲ روز دیگر فرصت اظهار نظر دارند. بعد از اینکه نظرات هیئت‌ها جمع بندی شد تقویم مسابقات را تا پایان سال تدوین می‌کنیم و یک ماه بعد از اینکه کرونا ریشه کن شد اولین رویداد ورزشی را برگزار می‌کنیم. از زمان حضورم در فدراسیون دو و میدانی، جلسه سازمان تیم‌های ملی تشکیل نشده است تا از نظر اعضای این سازمان استفاده کنم. البته امروز نخستین جلسه شورای فنی با حضور صاحب نظران و مربیان دو و میدانی برگزار می‌شود.

مبینی درباره طرح سامانه ملی برای دو و میدانی کاران بیان کرد: طرح سامانه ملی را برای نخستین بار در دو و میدانی راه اندازی کردم و ورزشکاران، مربیان و داوران از هفته آینده در آن ثبت نام می‌کنند. ورزشکاران با ثبت نام در طرح سامانه ملی هویت دار می‌شوند و رزومه، عناوین و مقام های خود در بانک اطلاعاتی ثبت می‌کنند. فدراسیون جهانی دو و میدانی برای این طرح امتیاز قائل می‌شود. من این طرح را در فدراسیون تیراندازی هم راه اندازی کردم. مربیان و داوران مبلغی برای ثبت نام در این سامانه می‌پردازند که بعد از چند ماه به حساب هیئت‌های دو و میدانی واریز می‌کنیم. به نظرم حدود ۴ هزار نفر در این طرح شرکت می‌کنند. حدادی و ارزنده به عنوان نخستین ورزشکار در این طرح ثبت نام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار