در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۰)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

از نرم افزار مترجم گوگل تا دانلود نرم افزار اسکنر اندروید


دانلود Fleksy Keyboard 10.0.1 – کیبورد سریع، محبوب و عالی فلکسی

کیبوردهای مختلفی تاکنون توسعه یافته‌اند اما بعضی از آن‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار در بین کاربران محبوب می‌شوند. می‌توان گفت که برنامه‌ای امروز برای شما آماده‌ کردیم موفق شده است لقب سریع‌ترین صفحه کلید را به خود اختصاص دهد.

بهترین برنامه در این زمینه Fleksy Keyboard + Emoji  است. این برنامه با داشتن طراحی خاصی که دارد به شما کمک می‌کند که به سریع‌ترین شکل ممکن تایپ کنید. البته متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

 

دانلود StoryLab – insta story art maker for Instagram VIP 3.3.1 – اپلیکیشن ساخت استوری های مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود N Docs 4.9.1 – برنامه مدیریت اسناد اندروید

برنامه N Docs – View, create, and edit Document Ad-Free یک نرم‌افزار بی‌نظیر و فوق العاده است که شما می‌توانید به وسیله آن اسناد (Document) خود را به بهترین شکل و همه جانبه مدیریت کنید. این برنامه جذاب و کاربردی توسط شرکت معتبر nTools توسعه یافته است و شما می‌توانید به راحتی آن را از سایت ما دانلود کنید.

این نرم افزار دارای چندین قابلیت مختلف و جالب است که به کاربران خود اجازه می دهد اسناد خود را به بهترین شکل و تنها با چند کلیک مدیریت کنند. شما با داشتن این برنامه دیگر نیازی نیست نگران مدیریت اسناد خود باشید.

دانلود QuickPic 7.9.1 – برترین گالری عکس برای مشاهده سریع تصاویر اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ELSA Speak: English Accent Coach 5.6.4 – نرم‌افزار آموزش تلفظ صحیح انگلیسی

یادگیری زبان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر انسانی که در دنیای امروزه زندگی می‌کند باید انجام دهد. می‌توان گفت این توانایی دیگر یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی یک انسان است. امروز برای شما یک برنامه آماده کرده‌ایم که می‌تواند در صحبت‌ کردن به زبان انگلیسی به شما کمک کند.

یکی از بهترین برنامه‌های ساخته شده در این زمینه ELSA Speak: English Accent Coach است که می‌تواند به شما در یادگیری هر چه بهتر توانایی صحبت کردن کمک کند.

دانلود StoryLab – insta story art maker for Instagram VIP 3.3.1 – اپلیکیشن ساخت استوری های مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Scientific Calculator 4.5.6 – ماشین حساب مهندسی فوق‌العاده

برنامه Scientific Calculator می‌تواند به شما در حل معادلات بسیار پیچیده که انجام دادن آن‌ها می‌تواند بسیار وقت شما را بگیرد کمک کند. این نرم افزار یکی از بهترین‌ ماشین‌ حساب‌های مهندسی ساخته شده در دنیای فناوری است. شما با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از معادلات و نمودارهای موجود در علم ریاضی را حل کنید.

با داشتن این برنامه شما دیگری نیازی به هیچ ماشین حساب دیگر نخواهید داشت داشت. این برنامه می‌تواند یکی از بهترین دوست‌های کسانی باشد که به صورت روزانه با معادلات بسیار پیچیده سر و کار دارند.

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Play Store 19.9.21 - برنامه فروشگاه گوگل

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل است که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آنها را در این مارکت بسیار معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این برنامه بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ی رتبه بندی برنامه ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویرمنتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیارکاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.

دانلود Google Play Store 8.2.36.T – آخرین نسخه گوگل پلی اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Gmail 2020.04.12.30 – برنامه رسمی جیمیل

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می‌توانید بدون مشکل در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید. در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر‌های گوشی‌های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه‌های الکترونیکی مختل شود.

از ویژگی‌های ارزشمند این نرم افزار می‌توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل‌های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

 

دانلود جیمیل- Gmail برای اندروید و ios ؛ دسترسی سریع به سرویس پست الکترونیک گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Pinterest 8.14.0 - برنامه شبکه اجتماعی پینترست

نرم‌افزار پینترست یکی از بهترین نرم‌افزارهای فضای مجازی است که در طی چند سال اخیر همواره کیفیت خود را حفظ کرده و همچنین ارتقا داده است. این برنامه برای به اشتراک گذاشتن و دریافت تصاویر زیبا از مناظر، اشیاء و تصاویر فوق حرفه‌ای ساخته شده و کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به میلیاردها تصویر از سراسر دنیا دست پیدا کنند.

از دانلود بروزرسانی جدید اینستاگرام  تا برنامه استیکر ساز واتس اپ

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.20.142 – جدیدترین و آخرین نسخه واتس‌اپ

پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

توسط واتس اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.

WhatsApp Messenger

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Instagram 138.0.0.4.117 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

از دانلود بروزرسانی جدید اینستاگرام  تا برنامه استیکر ساز واتس اپ

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Money Lover 4.1.1.20 – برنامه ردیاب و مدیریت هزینه

با پیشرفت دنیا و رواج کارت‌های بانکی میزان گردش مالی اشخاص نیز افزایش پیدا کرده است. با وجود آن که بسیاری از بانک‌ها پس از هر تراکنش اطلاعات لازم را برای افراد ارسال می‌کنند اما کنترل و تحت نظر داشتن هر یک از مخارج به صورت جداگانه کار دشواری است.

برای کنترل هزینه‌ها در دنیای مجازی برنامه‌های متعددی وجود دارد. برنامه Money Lover Money Manager یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه مدیریت هزینه‌ها برای اندروید است، که توسط این اپلیکیشن می‌توانید بر روی هزینه‌های خود مدیریت داشته باشید و از خرج‌های اضافی جلوگیری کنید.

دانلود Money Lover: Budget Planner, Expense Tracker Full 4.1.1.20 – برنامه ردیاب و مدیریت هزینه

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار