مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ازراه اندازی پردیس دانشگاهی شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی ایران در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند: روز گذشته تفاهم نامه ای با دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور فرماندار ویژه آبادان، معاونین و اعضای هیات علمی این دانشگاه منعقد گردید.

او با اشاره به اعزام  هیاتی برای ارزیابی و چگونگی اجرایی شدن این تفاهم نامه به منطقه آزاد اروند در هفته آینده افزود : هدف  از راه اندازی پردیس خودگردان دانشگاهی در اروند کمک به ارتقای سطح علمی و آموزشی جوانان بومی در رشته های مورد نیاز منطقه، ایجاد، تکمیل و تجهیز مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی، جذب دانشجویان داخلی و خارجی، دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی است؛ خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: دندانپزشکی در مقطع دکتری و فوق دیپلم تکنسین سلامت دهان و دندان در اولویت رشته های مورد مذکور است.

زمانی خاطر نشان کرد: در تفاهم نامه ای که فی ما بین سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی ایران منعقد شد؛ همچنین به ارتقای سطح مسائل علمی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه بهداشت و درمان برای منطقه توجه ویژه ای شده است .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شایان کجاوشکن
۰۰:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی عالی هست شرایط ثبت نام چی هست واز کی شروع میشه لطفا شماره تماس بفرستید ممنون