آیین واگذاری ۱۸واحد مسکونی خیّرساز به خانواده‌های نیازمند قم عصر امروز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، آیین واگذاری ۱۸واحد مسکونی خیّرساز به خانواده‌های نیازمند قم با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

این واحد‌ها در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۱۵۰۰ مترمربع توسط خیّر قمی آقای حاج حسن آقاجانی و از محل ثلث اموال وی احداث شده است.

 بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی با قدردانی از تمام خیران گره گشایی از کار نیازمندان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: همکاری خیّرین با کمیته امداد نشان‌دهنده اعتماد آنان به این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کار خیّر را موجب ماندگاری انسان و امتحان الهی دانست و افزود: خیّرینی مانند آقاجانی از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

بختیاری روش واگذاری این واحد‌ها به خانواده‌های نیازمند را مورد توجه قرار داد و افزود: بر اساس نظر خیّر این واحد‌ها حداکثر به مدت ۲ سال در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و پس از آن خانه دار شدن آنان مورد توجه خیران قرار خواهد گرقت تا خانواده‌های دیگری در این واحد‌ها مستقر و خانه دار شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی این روش را روشی قابل استفاده در سراسر کشور دانست و افزود: با استفاده از این روش در سراسر کشور می‌توان خانواده‌های نیازمند را صاحب خونه کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار