۱۵ هزار دانش آموز دختر و پسر بروجنی محتوای علمی و آموزشی را در شبکه دانش‌آموزی شاد دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عیسی علوی رئیس آموزش و پرورش بروجن گفت: ۱۵ هزار دانش آموز دختر و پسر بروجنی محتوای علمی و آموزشی را در شبکه دانش آموزی شاد دریافت می‌کنند.

او با اشاره به ضرورت تداوم جریان آموزشی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا افزود: فعالیت رسمی ۱۵ هزار دانش آموز دختر و پسر بروجنی در شبکه شاد آغاز شده است.

علوی اضافه کرد: هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۵۶ دانش آموز در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کار و دانش در بروجن مشغول به تحصیل بوده که ۸۷۶ دانش‌آموز موفق به عضویت در شبکه آموزشی شاد نشده‌اند.

او از پوشش ۹۰ درصدی دانش‌آموزان از طریق آموزش مجازی خبر داد و افزود: سایر دانش آموزان که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند از طریق تهیه بسته‌های یادگیری مهارت محور (درس‌نامه و سی دی) پوشش داده شده‌اند.

علوی ارائه آموزش‌های مجازی به صورت سیستماتیک و منسجم، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان، ذخیره برنامه‌ها و فعالیت‌ها، نظارت بر نحوه عملکرد معلمان و دبیران را از مهم‌ترین مزایای بهره‌گیری از اپلیکیشن داخلی و اختصاصی شاد بیان کرد و گفت: ۶۵۱ مدیر و معلم درس وظیفه آموزش دانش‌آموزان را به صورت مجازی برعهده دارند.

او ادامه داد: آموزش برخط تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار