معلمان ساوه با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در صدد کمک به مدافعان سلامت برآمده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، معلمان شهرستان ساوه به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در صدد کمک به مدافعان سلامت برآمده اند.

کمک معلمان ساوه به مدافعان سلامت

ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: همزمان با آغاز هفته معلم کارگاه تولید ماسک توسط فرهنگیان راه اندازی شده است.

فراشیانی هدف از این اقدام را تهیه ماسک برای دانش آموزان و افراد نیازمند بیان کرد و افزود: این اقدام با همکاری بسیج سازندگی آغاز شده و قرارست روزانه با کمک داوطلبانه فرهنگیان ۱۰۰۰ عدد ماسک تولید شود.

معلمان در روز‌های کرونایی که مدارس تعطیل هستند علاوه برکمک به مدافعان سلامت با بکار بردن روش‌های ابتکاری و فعالیت در سامانه آموزشی شاد، به امر آموزش دانش آموزان مشغول هستند.

بیش از ۱۴ هزار معلم در ۲۷۱۴ واحد آموزشی استان مرکزی، مشغول خدمت رسانی در سنگر مقدس تعلیم و تربیت هستند.

کرونا ویروس از اواخر بهمن ماه وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشهده شد و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و بعد از استان قم،استان مرکزی دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را علام کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.