معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از کشف تخلف دو واحد صنفی به ارزش ۲۵۳ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان در چهارچوب قوانین با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.

او گفت: در همین راستا و در پی دریافت دو شکایت کتبی، مبنی بر بروز تخلفات احتمالی گروهی از بازرسین به منظور بررسی و رسیدگی موضوعات اعزام شدند.

اصغری افزود: پس از بررسی، یکی از مبادی‌های فروش غیر قانونی گوشی‌های تلفن همراه در فضای مجازی، تخلف قاچاق یک دستگاه تلفن همراه در این واحد موبایل فروشی در تهران به ارزش ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال محرز شد.

اوگفت: همچنین در پی گشت مشترک بازرسان این سازمان بهمراه نمایندگان پلیس آگاهی استان از یکی از باربری‌های گرگان تخلف قاچاق ۵ دستگاه کولر گازی اسپیلیت (دستگاه‌ها وارداتی و بدون گارانتی رسمی و شناسه کالا) در این واحد به ارزش ۱۸۵ میلیون ریال محرز شد.

اصغری گفت: پرونده تخلفات این دو واحد به مبلغ ۲۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال (در حق دولت و شاکی) تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان در سراسر شهر‌های استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعاً به بازرسان این سازمان گزارش کرده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.