شمار مبتلایان به ویروس همه‌گیر کرونا در سراسر جهان از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است.

آمریکا با یک میلیون و ۲۰۰ هزار مبتلا به بیماری کووید-۱۹، همچنان در صدر کشور‌هایی است که به این ویروس درگیر هستند.

آخرین آمار و اخبار جهانی درباره شیوع بین‌المللی ویروس کرونا را در این گزارش دنبال کنید:

ابتلای بیش از ۹۰ هزار پرستار و کادر درمان به کرونا در سطح جهان

 شورای بین‌المللی پرستاران اعلام کرد تاکنون بیش از ۹۰ هزار نفر از پرستاران و کادر درمانکرونا به این ویروس مبتلا شده‌اند.

این نهاد بین‌المللی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تاکنون دست‌کم ۹۰ هزار نفر از کادر درمان کرونا به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۲۶۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار کرونا در کانادا

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کانادا از ۶۱ هزار و ۱۵۹ نفر در روز سه شنبه به ۶۲ هزار و ۴۵۸ نفر رسید. شمار جان باختگان نیز از ۳۹۱۵ نفر به ۴۱۱۱ نفر رسید.

۴ سال پیش
آمار جدید ایتالیا

شمار جان باختگان ویروس کرونا در ایتالیا با ۳۶۹ نفر افزایش به ۲۹ هزار و ۶۸۴ نفر رسید.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا با ۱۴۴۴ نفر افزایش به ۲۱۴ هزار و ۴۵۷ نفر رسید.

۴ سال پیش

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان سعودی از ابتلای ۱۶۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا خبر داد که این رقم یک رکورد جدید محسوب می‌شود. تعداد کل مبتلایان در عربستان به ۳۱.۹۳۸ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
ثبت کمترین آمار کرونایی‌ها در مالزی

مالزی با اعلام ۳۰ مورد جدید ابتلاء به کرونا به کمترین آمار روزانه مبتلایان دست یافته است. این درحالی است که فرار هفت خارجی آلوده به کرونا از قرنطینه کوالالامپور حالا موجب افزایش نگرانی مردم پایتخت این کشور شده است.

وزیر بهداشت مالزی از توزیع ۵۰ هزار کیت تشخیص سریع کرونا خبر داد و اعلام کرد: انجام آزمایش کرونا برای کارگران خارجی مقیم مالزی اجباری است.

تعداد کل مبتلایان به کرونا امروز در مالزی به ۶ هزار و چهارصد نفر رسید و مرگ یک بیمار کرونایی هم ثبت شد.

۴ سال پیش
وزیر فرهنگ روسیه هم به کرونا مبتلا شد

«اولگا لیوبیموا» وزیر فرهنگ روسیه سومین مقام دولت این کشور است که آزمایش کرونای او در روزهای اخیر مثبت شده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۳۳۹۲ نفر افزایش یافته است.
شمار جان باختگان این ویروس در افغانستان نیزبه ۱۰۴ تن رسیده است.

۴ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد.

او افزود: مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۰۱۶۵۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

جهانپور تصریح کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴۱۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۸۱۵۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

۴ سال پیش

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا که بعد از آمریکا رتبه دوم را در جدول کشورهای آلوده به ویروس کرونا دارد به ۲۲۰.۳۲۵ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۵.۸۵۷ تن افزایش یافته است.

۴ سال پیش

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۶.۳۱۴ نفر افزایش یافت که حال ۹۰ نفر از آنها وخیم است.

۴ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان

آخرین تحولات جهانی کووید-۱۹/ شمار مبتلایان به کرونا به بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسید

۴ سال پیش

وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد این کشور بر ویروس کرونا مسلط شده و هم‌اکنون مشغول آماده‌سازی شرایط و امکانات برای مقابله با موج دوم است.

۴ سال پیش

روز سه‌شنبه در ساحل عاجل ۳۲ مورد جدید آلوده به ویروس کرونا و یک مورد مرگ ثبت شد. به این ترتیب مجموع افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور به هزار و ۴۶۴ نفر رسید که ۱۸ مورد آن به مرگ منجر شده است.

۴ سال پیش

رئیس اتحادیه پرستاران بورکینافاسو اعلام کرد با ۲۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا طی ۴۸ ساعت، شرایط در حال بازگشت است.

بورکینافاسو به طور رسمی ۶۷۲ مورد آلودگی به ویروس کرونا دارد که ۴۶ مورد آن به مرگ منجر شد.

 

۴ سال پیش
آخرین اوضاع آفریقا

آفریقا تا روز سه شنبه ۵ مه ۴۷ هزار و ۵۸۱ مورد آلودگی به ویروس کرونا ثبت کرده است.  بنابر اعلام مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های اتحادیه آفریقا کووید ۱۹ تاکنون جان هزار و ۸۶۲ نفر را در این قاره گرفته است.

آفریقای جنوبی با ۷ هزار و ۲۲۰ مورد آلودگی و مصر با ۶ هزار و ۸۱۳ مورد آلودگی دو کشوری هستند که بیش از همه کشور‌های آفریقا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته‌اند. مغرب، الجزایر، نیجریه و غنا در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

۴ سال پیش
ادامه روند نزولی شیوع کرونا در ایتالیا

بر اساس آمار جدید ستاد مقابله با حوادث غیر مترقبه ایتالیا  روند نزولی  شیوع کرونا در این کشور همچنان ادامه دارد.

۴ سال پیش

توفیق الربیعه، وزیر بهداشت عربستان سعودی، برای سرپوش گذاشتن بر افزایش فزاینده شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور مدعی شد نسبت فوتی‌های کرونا در عربستان یک دهم متوسط جهانی است.

او گفت: میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در جهان ۱۰ برابر میزان مرگ و میز مبتلایان به این بیماری در عربستان است. نسبت مرگ و میر در بین مبتلایان به کرونا در عربستان بسیار پایین است و به حدود ۷ دهم درصد می‌رسد، در حالی که این میزان در جهان ۷ درصد است.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار برزیل

وزارت بهداشت برزیل روز سه‌شنبه اعلام کرد این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۹۳۵ مورد جدید آلوده به ویروس کرونا و ۶۰۰ مورد مرگ ثبت کرد. این آمار مرگ طی ۲۴ ساعت از زمان ظهور اپیدمی در این کشور بی سابقه بود.

وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد در مجموع تاکنون ۱۱۴ هزار و ۷۱۵ نفر در برزیل به ویروس کرونا آلوده شده اند که ۷ هزارو ۹۲۱ مورد آن به مرگ منجر شده است. 

۴ سال پیش
آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد بهبودیافتگان از ویروس کرونا در جهان به ۱،۲۴۱،۹۲۴ نفر رسید. شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در جهان به ۳ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۰۴ نفر و شمار جان‌باختگان ۲۵۸ هزار و ۲۹۵ نفر است.

 

۴ سال پیش
جدیدترین آمار مبتلایان در آمریکا

طبق  اعلام سازمان جهانی بهداشت، تاکنون در آمریکا ۱،۲۳۷،۶۳۳ به بیماری کووید _۱۹ مبتلا شده‌اند و تعداد ۷۲،۲۷۱ نفر جان خود را ازدست داده اند و ۲۰۰،۶۲۸ نفر هم بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداوند هیچ ظلم و ستمی را در دنیا بدون جواب نخواهد گذاشت
الیس الله با حکم الحاکمین
آیا خداوند بهترین حکم کنندگان نیست
Iran (Islamic Republic of)
سقراط
۱۵:۱۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بزرگواران شما بعنوان یک رسانه پیشرو، باید یک سوزن هم به خود ایران بزنی!
روند صعودی تعداد مبتلایان چهار روز است در ایران آغاز شده، دریغ از یک مقدار تامل، تذکر و پیگیری یک خبرگزاری تراز انقلاب! در این مدت چه تذکری به مردم و مسئولین از طریق شما درباره این فاجعه داده شده؟
غرب با همه امکانات و ثروتش در مقابل این ویروس زانو زد چون در «بازه طلایی» هشدار دهی و اقدام لازم را انجام نداد!
متاسفانه طبق نمودارهای ارائه شده، ما وارد موج دوم همه گیری شده ایم که طی دو سه روز دیگه آمار مبتلایان به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت!
لطفاً زنگ هشدار را برای مردم و مسئولین به صدا در بیاورید، قبل از اینکه رسانه های معاند روی موج دوم هم موج سواری کنند، چقدر رسانه های ما موضع انفعال را دوست دارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان دقیقا مشکلتون با عربستان چیه؟چرا سیاست را توی همه ی مسائل قاطی میکنید؟عربستان جزو کشورهای موفق آسیایی توی شیوع کرونا هست
Iran (Islamic Republic of)
ج
۲۱:۰۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو نمیخواد پشت شون بالا بیای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
حرف دل مردمو بنویسین .باید از همون ابتدا قم قرنطینه میشد ..ما تحریم بودیم از همه لحاظ بهترین کار ایی بود ک قم قرنطینه شه ...بقول خودتون فقط دو نفر تو قم مثبت شد ...چرا انتخابات برگزار کردین .هموموقع هم فقط تو قم نبود لابد دوهفته قبلش اون دو نفر گرفتن ک بعد اعلام کردین ..ایقد کشور چین ول نکردین تا مردم آواره شدن من ک الان ۳ماهه هرشب کابوس میبینم اگه کرونا نگیرمم تو خواب میمیرم ...مسوولین بهتر نیس قبول کنین ...تو محدودیت خیلی افتضاح بودین ...اگه وزیر بهداشت نبود الانم ما از آمریکا بدتر بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی میگین شما الان هر کجای دنیا که نگا کنی پخش شده حتی اونجا ها که بقول شما قرنطینه سفت و سخت بوده حالا شما چه فشاری به خودت میاری که قم قرنطینه می کردن .اولا اون موقع که تو قم شناسایی شده بود تو تهران پخش شده بود شما خبر نداشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایی چ کوفتی هستش ک هیچ نمیره شک نکنید کشور خودمون دیرتر از همه ایی لعنتی میره ...اینم نتایج ۳۰ فروردین .. چ عجله ای داشتی آقای رییس جمهور با تصمیمات اشتباه خدا کنه فاجعه رخ ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
زیبا جادار مطمئن .
آخرین اخبار