نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: سپاه پاسداران با تکیه بر بعد معنوی توانسته تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام رستگار نماینده، ولی فقیه در سپاه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تسلیت رحلت بانوی بزرگ جهاناسلام حضرت خدیجه کبری (س) گفت: یاد و خاطره فرزند بسیار ارزشمند امام خمینی (ره) شهید استاد مطهری را گرامی می‌داریم هفته عقیدتی سیاسی را خدمت تمامی سبز پوشان این عرصه تبریک عرض می‌کنیم.

او افزود: سبز پوشان عقیدتی سیاسی حقیقتا ثابت کردند فرزندان لایقی برای حضرت امام خمینی (ره) و شاگردان خوبی برای شهید مرتضی مطهری هستند، از نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان برای دیدار با عوامل عقیدتی سیاسی استان تشکر و قدر دانی می‌کنیم.

حجت الاسلام رستگار  بیان داشت: امروز از ممیزه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل تمام دنیای استکبار و ارتش‌های جهانی بعد معنوی آن است و این امر را در ۴۱ ساله انقلاب تجره کردیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه خوزستان تصریح کرد: سپاه پاسداران با تکیه بر بعد معنوی توانسته تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند عهده دار این مسئولیت در سپاه معاونت عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه است که در خصوص ارتقاء معنویت و صیانت از خولق و خوی پاسداران تلاش می‌کند و در این امر موفق بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.