مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم گفت: در رزمایش مواسات و همدلی رمضان، ۱۲۰ بسته غذایی در میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرگرد مهدی قناعتیان مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم بیان کرد: در رزمایش مواسات و همدلی و هفته بزرگداشت مقام معلم که با سایر حوزه‌ها و سپاه جهرم در مصلای نمازجمعه برگزار شد، فرهنگیان بسیجی عضو کانون بسیج فرهنگیان  با اهدا ۱۲۰ بسته غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در این رزمایش مشارکت کردند.

او، تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی هفته بزرگداشت مقام معلم امسال، به خاطر شرایط خاص کشور و شیوع مریضی کرونا، به صورت مجازی برگزار می شود.

قناعتیان با اشاره به برگزاری منبر مجازی با سخنرانی روحانیون و کارشناسان مذهبی شهرستان با موضوع احکام و وظایف روزه داران ادامه داد: این برنامه در کانال های اطلاع رسانی آموزش و پرورش و فرهنگیان، در پیام رسانه‌ای ایتا، سروش و واتساپ به اشتراک گذاشته می شود.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم  افزود: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان شهرستان، با اهدا شاخه گل و یک جلد کتاب، از ریاست اداره، معاونان و سایر همکاران اداری آموزش و پرورش به مناسبت این هفته، تجلیل به عمل آمد.

او، با تاکید بر برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم  و تنظیم و نشر بیانیه‌ای در همین خصوص اضافه کرد: برگزاری مسابقه مجازی از آثار شهید مطهری همراه با اهدا جوایز متنوع، از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون بسیج فرهنگیان است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار