سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در کار حرفه‌ای تا به حال اشتباهات زیادی کردم وباز هم این اتفاق رخ خواهد داد.

استراماچونی: تا به حال اشتباهات زیادی کردم و باز هم مرتکب خواهم شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره‌ آ استراماچونی، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با گاتزتا رجیوناله، درباره شرایط این روز‌ها اظهار داشت:  این دوران برای همه دشوار است،   اما باید صبور باشیم و به خاطر کسانی که جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند،   به قوانین احترام گذاشت. باید آینده بهتری بسازیم و شرایط را برای دیگران و فرزندان سخت نکنیم.

او درباره تجربه اش از مربیگری در خارج از ایتالیا بیان کرد: یاد گیری زبان انگلیسی و جام‌های اروپایی دید بین المللی خوبی به من داده است و به آن افتخار می‌کنم. ایتالیا همیشه انتخاب اول  من است، اما اینکه باشگاه‌های تاریخی با میلیون‌ها هوادار به شدت به دنبال حضور من در تیم شان بودند، اتفاق ارزشمند و رضایت‌بخشی به منظور کار در این باشگاه‌ها برای من بود.

سرمربی نیم فصل اول استقلال ادامه داد: اشتباهات زیادی را در این مدت مرتکب شده‌ام و  احتمالاً باز هم چنین اشتباهاتی را خواهم داشت. چرا که  هر اشتباه باعث می‌شود تا قوی‌تر شوم. به عنوان یک سرمربی، باید هویت داشته باشید  و من، چیزی به نام پیشرفت لحظه ای، قبول ندارم. از تمامی افرادی که با آن‌ها ملاقات داشته‌ام هم چیز‌هایی آموخته‌ام و باید بگویم هر کسی چیز‌هایی برای یادگیری دارد و شما باید بدانید که چطور به داشته‌های آن‌ها نگاه کنید.

استراماچونی درباره بهترین احساسش از زمان حضور در اینتر میلان، بیان کرد:  هیچ حسی به اندازه اولین بازی که به عنوان سرمربی ۳۶ ساله و جوان روی نیمکت اینتر داشتم، نبوده است. هدایت یکی از مشهورترین باشگاه‌های جهان به مدت ۲ فصل و نشستن روی نیمکت سرمربیگری برای  ۶۰ بازی، افتخاری بزرگی برای من بود. 


 بیشتر بخوانید: غرامت استراماچونی از استقلال ۲ برابر می‌شود؟


سرمربی پیشین تیم‌های اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ در پایان در خصوص استعداد‌های نابی که تاکنون هدایت‌شان را برعهده داشته، گفت: از بین استعداد‌هایی که تاکنون سرمربی‌شان بوده‌ام، باید بگویم کوتینیو، کواچیچ، آلان و برونو فرناندس فوق‌العاده با استعداد بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار