رئیس دانشگاه سمنان خبر داد؛

اهداء دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان

مسعود نصیری زرندی از اهدای ۲۷ دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به نیاز بخش درمانی به تجهیزات پزشکی موردنیاز تنفسی گفت: طی اقدامی خودجوش از سوی اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه سمنان ۲۷ دستگاه تجهیزات پزشکی به مبلغ چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد.

او بابیان اینکه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سمنان پاداش روز معلم خود را نیز برای این کار خیر اختصاص دادند، تصریح کرد: این دستگاه‌ها شامل چهار دستگاه الکتروکاردیوگراف، ۱۲ دستگاه پالس اکسیمتر و ۱۱ دستگاه ساکشن پرتابل است.

رئیس دانشگاه سمنان با تأکید بر اینکه کرونا جنبه‌های مثبت و منفی زیادی دارد، تصریح کرد: این کار خیر گامی کوچک در راستای کمک به درمان هر چه سریع‌تر بیماران کرونایی است.

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این دیدار گفت: کمک‌های خیران در این روز‌ها بسیار قابل‌توجه است و این امر حاکی از اهمیت ویژه سلامتی است و باید قدر آن را دانست.

او با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا این مفهوم را برای آحاد مردم ملموس‌تر کرده است، افزود: محیطی در جوار بیمارستان کوثر سمنان برای درمان بیماران کرونایی ساماندهی شده است که با خرید این دستگاه‌ها این بخش تجهیز و از هفته آینده بیماران کرونایی به این مکان منتقل می‌شوند و بیمارستان کوثر از بیماران کرونایی خالی می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار