کاراته کاران گیلانی در اولین دوره مسابقات کاتای مجازی قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مزدا صوفی،رئیس هیات کاراته گیلان گفت : اولین دوره رقابت های کاراته بخش کاتای مجازی قهرمانی کشور از شنبه هفته گذشته آغاز شد که در نهایت ۲ کاراته کار گیلانی به مرحله سوم بخش کنترلی راه یافته و همچنین یک کاراته کار مقام قهرمانی و یک کاراته کار دیگر گیلانی نیز مقام نایب قهرمانی سبکهای آزاد را تصاحب کردند.

او افزود: با توجه به نتایج اعلام شده در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۰ سال بخش سبک های آزاد، رامتین زحمت دوست از استان گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی اولین دوره رقابت های کاتای مجازی قهرمانی کشور شد.

رئیس هیات کاراته گیلان گفت : همچنین در رده سنی ۱۱ الی ۱۳ سال، عرفان رحیمی از استان گیلان پس از کاراته کاری از فارس روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره رقابت های کاتای مجازی کشور را بر گردن آویخت.

مزدا صوفی با بیان اینکه در رقابت های کاراته کاتای مجازی رده سنی بزرگسالان نیز در بخش کنترلی ، علی محمودی از استان گیلان با درخشش خود جواز حضور در مرحله سوم این رقابت ها را تصاحب کرد،افزود:همچنین در رقابت های کاراته در بخش کاتای مجازی خردسالان در رده کمربند قهوه ای - مشکی ، ابوالفضل بخشوده از استان گیلان با صعود از مرحله دوم، به دیدار رده بندی  این رقابت ها راه یافت.

او به عنوان یکی از داوران حاضر در این دوره از رقابت ها  گفت: علاوه بر حضور کاراته کاران گیلانی در این دوره از مسابقات،  ابراهیم دلسوزی از گیلان یکی از داوران قضاوت کننده این دوره از مسابقات در بخش کنترلی مردان است.

رئیس هیات کاراته استان گیلان افزود: همچنین سیده لیلا خوشکلام دیگر داور گیلانی نیز رقابت های کاتای کاراته بخش بانوان را در قسمت کنترلی قضاوت کرد.

مزدا صوفی گفت: اولین دوره رقابت های کاتای کاراته قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان،  در رده های سنی مختلف به صورت مجازی در دو بخش کنترلی و آزاد برگزار می شود که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها، نمایش مربوط به انجام کاتا را به صورت فیلم ارائه می کنند و داوران نیز در نهایت با مشاهده این فیلم ها،  به هر کاراته کار نمره می دهند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.