دهرویه گفت: ۷۸۰ بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا به همت سازمان بسیج کارمندان سمنان تهیه و توزیع می‌شود.

دهرویه مسئول بسیج کارمندان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: ۷۸۰ بسته حمایتی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری و عمل به پویش رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا توسط سازمان بسیج کارمندان استان سمنان تهیه و در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع خواهد شد.

او افزود: با کمک خیرین و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ۷۰ دستگاه اجرایی ادارات کل استان سمنان و همچنین حوزه‌های مقاومت بسیج تلاش کردیم نقشی در این زمینه داشته باشیم.

مسئول بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه در گام اول با همکاری مجموعه‌های مختلف امکاناتی را برای بیمارستان‌ها تهیه و به آن‌ها اهدا شد ادامه داد: گام دوم کمک به طلابی بود به صورت جهادی تلاش می‌کردند و در این زمینه نیز در بخش‌هایی که بسیج کارمندان توان آن را داشت ملزومات اولیه تهیه شد.

دهرویه گفت: در گام سوم نیز یکی از اقدامات مهمی که انجام شد مشارکت همه‌ی دستگاه‌ها در قالب پایگاه‌های بسیج و جمع آوری مبلغ قابل توجهی بود که در این راستا اقشار آسیب پذیری را شناسایی کردیم و در قالب شورای محله اسلامی ۷۸۰ بسته معیشتی در این مرحله تهیه شد و امیدواریم در شب ۲۷ ماه مبارک رمضان به نیت چهارده معصوم ۱۴ قربانی را برای محله‌های شهر سمنان داشته باشیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.