جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

سردار بهدانی فرد گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان و نیرو‌های مسلح برای کنترل ومقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، متاسفانه شاهد انتشار برخی اخبار کذب در خصوص کمبود اقلام درمانی، نحوه رسیدگی به مبتلایان و وضعیت نامناسب بهداشتی درمراکز درمانی و اماکن حساس در بستر فضای مجازی هستیم.

او افزود: در ابتدای سال جاری کلیپی از کمبود اقلام بهداشتی در پایانه باربری شهرستان بندرعباس توسط احدی از رانندگان حمل ونقل جاده‌ای ضبط و در برخی از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ماهواره‌ای معاند از جمله ایران اینترنشنال منتشر شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت موضوع که منجر به تشویش اذهان عمومی وسوء استفاده معاندین، افراد ضد نظام وسلطنت طلب شده بود، شناسایی و دستگیری این متهم در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد افزود: با رصد و کنترل فضای سایبری و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، عامل انتشار این کلیپ شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی متهم به هویت "م. ح "در محل پایانه بار بندرعباس دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی وانقلاب بندرعباس معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.