از پوستر دوازدهمین جشنواره کشوری شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آیینی با حضور ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و معاونین و ستاد جشنواره، پوستر دوازدهمین جشنواره کشوری شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف اطلاع رسانی این جشنواره در سطح کشور رونمایی و منتشر شد.

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و رئیس جشنواره گفت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش ادبیات رضوی و مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) و به صورت کشوری برگزار می‌شود.

نژاد حسینی معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: توجه به شعر کودک و نوجوان و ایجاد جایگاه مناسب این رده سنی بین هنرمندان فعال در حوزه ادبیات، تولید و انتشار آثار فاخر ادبی با موضوع فرهنگ منور رضوی، گرامیداشت پدیدآوردندگان و معرفت افزایی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

او افزود: پرداختن به ابعاد مختلف زندگی و تبیین سیره منور و شخصیت والای امام رضا (ع) با رویکرد شعر و بهره گیری از احادیث این امام بزرگوار در حوزه ادبیات با محوریت شهر کودک و نوجوان از محور‌های دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی به شمار می‌رود.

نژاد حسینی با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی به صورت مسابقه و رقابتی برگزار می‌شود اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۳۰ مهرماه امسال است.

او، ۱۰ آبان زمان داوری آثار رسیده به دبیرخانه را اعلام کرد و گفت: اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی آبان ماه امسال در صورت برطرف شدن شرایط کرونایی در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار