فرماندار محمود آباد،گفت:اعلام وضعیت سفید در این شهرستان پایان ماجرا نیست چرا که شرایط هرلحظه ممکن است تغییر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اعلام وضعیت سفید در محمودآباد،گفت: وضعیت سفید اعلام شده در این شهرستان پایان ماجرا نیست و ما نگرانیم چراکه این شرایط هرلحظه قابل تغییر است.

او ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان محمودآبادی، اعلام وضعیت سفید را حاصل تلاش شبانه روزی کلیه اعضای این ستاد دانست و افزود:با اعلام وضعیت سفید  خطر چند برابر شده و مسافران و شهروندان با بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی خطر آفرین هستند.

شریعت با اشاره به شهر‌های سفید اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در مازندران، گفت: محمودآباد در مقایسه با  دیگر شهر‌ها به موجب وسعت ،جمعیت و قرار گرفتن در مسیر پایتخت کشورمان آسیب پذیر‌ترین شهر به نسبت سایر شهر‌های استان محسوب می‌شود که در این شرایط رسیدن به وضعیت سفید بیانگر تلاشی جهادی از سوی کلیه آحاد جامعه می‌باشد.

او در خاتمه از رشادت و تلاش مجموعه بهداشت و درمان و کادر درمانی و همچنین فرماندهی انتظامی، سپاه ، جامعه بسیج ، کلیه مدیران ادارات، بازاریان ، اصناف و نهاد‌های مردمی که از اولین روز شیوع این ویروس منحوس تعامل و همکاری با ستاد شهرستانی داشتند قدردانی کرد.
 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.