عارف غلامی به مدیرعامل باشگاه استقلال کنایه سنگین زد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   احمد سعادتمند که حدود یک ماه قبل به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد، برای پرداخت مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته ۲ بازیکن خارجی این تیم از یکی از هواداران استقلال که مقیم خارج از کشور است کمک گرفت.  

پس از ارسال فیش پرداخت مطالبات ۲ بازیکن خارجی به باشگاه، معاون ورزشی وقت استقلال این فیش‌ها را به نمایندگان میلیچ و دیاباته ارسال کرد تا بابت صحت و سقم آن استعلام بگیرند. پس از بررسی نمایندگان این ۲ بازیکن مشخص شد که این فیش‌ها جعلی و پولی به حساب خارجی‌های استقلال واریز نشده است.  

این موضوع با ناراحتی و دلخوری دیاباته و میلیچ همراه شد و احمد سعادتمند بیش از هر زمان دیگری مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال سعادتمند در گزارشی که از عملکرد یک ماهه خود در باشگاه استقلال ارائه کرد، اظهار داشت باشگاه از جعلی بودن فیش‌ها اطلاعی نداشته و برای راستی آزمایی از نمایندگان میلیچ و دیاباته استعلام گرفته است. سعادتمند بابت این موضوع مجبور به عذرخواهی شد.


بیشتر بخوانید: تهدید دیاباته به فسخ یک طرفه قرارداد


در همین حال عارف غلامی بازیکن استقلال امروز در صفحه اینستاگرامی خود، عکسی در کنار ژاوی اسطوره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که در حال حاضر هدایت السد قطر را برعهده دارد، منتشر کرد.

یکی از هواداران زیر این پُست مدافع جوان آبی پوشان، از او خواست ژاوی را به استقلال بیاورد که غلامی در پاسخ به این هوادار با کنایه به سعادتمند نوشت: «که بیاد فیش جعلی بدیم آبروی باشگاه رو ببریم؟»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سعی کن از ژاوی اخلاق ورزشکاری هم یاد بگیری درسته ایران جلوی کمیته انضباطی مصونیت داری و هر کاری هم بکنی محروم نمییشی ولی یادگیریش بهتر از یاد نگرفتنشه
آخرین اخبار