مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارش یک ماهه از عملکردش در این باشگاه، درباره موضوعات مختلف توضیحات مفصلی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند که به تازگی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده، گزارشی از عملکرد یک ماهه خود در این باشگاه ارائه کرد.

سعادتمند در این گزارش درباره مسائلی از قبیل پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی، پرداخت مطالبات پادوانی و تجلیل از او، تیم‌های پایه، زمین تمرین آبی پوشان  و فیش‌های جعلی پرداخت دستمزد دیاباته و میلیچ توضیحاتی را ارائه کرد.

باید با هواداران رو راست باشیم

او گفت: امیدوارم هر چه زودتر این دوران سخت به پایان برسد و با ریشه کن شدن ویروس کرونا برای توسعه کشور و رفاه و آسایش خودمان و دوستان و خانواده هایمان تلاش کنیم. طبق وعده‌ای که داده بودم، قرار شد هر ماه گزارشی از عملکردم ارائه کنم، زیرا ما بر این باوریم که باید با هواداران و پشتوانه‌های باشگاه رو راست باشیم و اقداماتی که انجام دادیم را به اطلاع آن‌ها برسانیم. بر این اساس من گزارشی از عملکرد اولین ماه خودم و همکارانم در باشگاه را تقدیم می‌کنم.

از حقوق باشگاه در برابر طرف‌های قرارداد دفاع می‌کنیم

سعادتمند بیان کرد: اولین بحث درباره اسپانسرینگ و قرارداد‌های باشگاه است. طی سنوات گذشته شرکت‌های زیادی در قالب کارگزار و حامی مالی با استقلال قرارداد‌هایی را منعقد کردند. ما طی یک ماه گذشته جلسات متعددی با آن‌ها داشتیم و مذاکرات فشرده‌ای انجام دادیم. برخی از این افراد و شرکت‌ها با استقلال همکاری کردند و به ما لطف داشتند که من از آن‌ها تشکر می‌کنم. با شرکت‌هایی که تاکنون سوءاستفاده کردند و آورده‌ای برای باشگاه نداشتند، در حال مذاکره هستیم تا با آن‌ها به توافق برسیم. در غیر این صورت از حقوق و منافع باشگاه دفاع می‌کنیم و حقوق از دست رفته باشگاه را پس خواهیم گرفت و از احقاق حقوق باشگاه عقب نشینی نمی‌کنیم. بر این اساس درباره تمامی این شرکت ها، به زودی گزارش کاملی ارائه خواهم کرد.

مجیدی با هماهنگی به منزل پدرش رفت

سعادتمند خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در حال حاضر خیلی به آن نیاز داریم، اتحاد، صمیمیت و دوستی است و اگر من به عنوان مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، کادرفنی و اعضای تیم کنار هم باشیم و حمایت هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها را داشته باشیم، قطعا به سمت موفقیت‌های بزرگ و جام‌های بزرگ خواهیم رفت. این اتفاق شدنی است و باشگاه استقلال توانایی انجام چنین کاری را دارد. اخیرا صحبت‌هایی درباره من و مجیدی مطرح شد. مجیدی به دلیل سفر به خارج از کشور و قرنطینه در امارات، در ایران حضور نداشت و بعد چند روز گذشته که به ایران آمدند، با من هماهنگ کرد و به منزل پدر مرحومش رفت.

نگاه من و مجیدی به مسائل مختلف خیلی به هم نزدیک است

او بیان کرد: چند روز اخیر هم من گرفتار بودم و درگیر مسائلی مانند اسپانسرینگ، قرارداد ها، نشست‌های مختلف و بررسی سایر مسائل مربوط به باشگاه بودم که باعث شد این ملاقات صورت نگیرد، اما بالاخره امروز در فضایی بسیار صمیمانه و دوستانه با یکدیگر دیدار کردیم و از مجموعه ورزشی انقلاب هم بازدید کردیم. در این جلسه درباره برخی مسائل همفکری کردیم و راجع به انتظارات مجیدی از باشگاه و انتظارات باشگاه از او گفت و گو کردیم. در چارچوب پروتکل‌های بین المللی پیش می‌رویم. نگاه من و مجیدی به مسائل مختلف خیلی به هم نزدیک بود و احساس می‌کنم که با همکاری می‌توانیم قدم‌های بزرگی برای استقلال برداریم.


بیشتر بخوانید: توافق استقلال با حامی مالی جدید/ آبی پوشان تا پایان هفته پولدار می شوند


فرهاد مجیدی یکی از شناسنامه‌های استقلال است

سعادتمند گفت: فرهاد مجیدی یکی از شناسنامه‌های استقلال است و من هم از او حمایت می‌کنم. امیدوارم با رفع موانع و مشکلات و انجام کار‌های لازم در بخش‌های مختلف به موفقیت برسیم تا هواداران دل نگرانی نداشته باشند. ما، اعضای هیئت مدیره، بازیکنان و کادر فنی و هواداران همه در قالب یک تیم هستیم.

در حال حاضر ۲ زمین تمرین انحصاری داریم و مشکلات کمپ حجازی را هم به زودی برطرف خواهیم کرد

او تصریح کرد: یکی از دل نگرانی‌های بزرگ کادرفنی و بازیکنان نبود زمین مناسب برای انجام تمرینات و فعالیت‌های بدنی بود. در واقع هر تیم از لحاظ فنی و کیفی به زمین تمرین مناسب نیاز دارد. بر همین اساس یکی از اقداماتی که طی یک ماه گذشته انجام دادیم، تهیه ۲ زمین چمن مناسب بود. یکی از آن‌ها زمین تمرینی انقلاب است که به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های ورزشی کشور، امکانات مناسبی دارد و در بازدیدی که امروز از این زمین داشتم، قرار شد نواقص و مشکلات این زمین برطرف شود. با یک شرکت برای نگهداری، حفظ، ترمیم و بازسازی چمن زمین انقلاب به توافق رسیدیم. زمین شماره ۲ آزادی هم دیگر زمین انحصاری باشگاه استقلال است. البته ما باید کمپ مرحوم حجازی را تجهیز و به دارایی‌های باشگاه اضافه کنیم. در ماه‌های آینده از طرح گسترده‌ای که برای برطرف کردن مشکلات این کمپ داریم، رونمایی خواهیم کرد.

کمپ حجازی با کمک هواداران تجهیز خواهد شد

سعادتمند گفت: با کمک هواداران کمپ حجازی تجهیز خواهد شد، اما در حال حاضر ما ۲ زمین تمرین انحصاری داریم که فقط باشگاه استقلال می‌تواند از آن استفاده کند. استخر و سالن بدنسازی مجموعه ورزشی انقلاب هم آماده کردیم تا بازیکنان و کادرفنی در طول فصل دغدغه‌ای برای برگزاری تمرینات نداشته باشند. تعهد پیمانکار به باشگاه این است که زمین این مجموعه را برای ما آماده نگه دارد. اکنون یک زمین استاندارد با سالن بدنسازی و استخر در اختیار تیم است و فکر می‌کنم این امکانات می‌تواند دغدغه‌های کادرفنی را کمتر کند تا بازیکنان با فراغ خاطر به تمریناتشان ادامه دهند.

زمین مرغوبکار را به دارایی‌های باشگاه اضافه خواهیم کرد

او اظهار کرد: دیگر موضوعی که طی یک ماه گذشته از طریق تیم حقوقی قوی باشگاه پیگیر آن بودیم و جا دارد به خاطر آن از دفترحقوقی و املاک وزارت ورزش تشکر کنم، بحث ورزشگاه مرغوبکار است. مطمئنم با همکاری گل محمدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران اتفاق خوبی طی چند روز آینده رخ می‌دهد. مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این مدت انجام شده و از آن جایی که ورزشگاه مرغوبکار با مصوبه هیئت وزیران حکم واگذاری قطعی به باشگاه استقلال را دارد، طی ۲ هفته گذشته از راه قانونی پیگیر وضعیت آن شدیم و به زودی این ورزشگاه بزرگ که متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و امکانات آن نیاز به تعمیرات اساسی دارد را به دارایی‌های باشگاه اضافه خواهیم کرد.

دارایی‌ها و افزایش سرمایه‌های باشگاه می‌تواند به ورود ما به بورس و بخش خصوصی کمک کند

او بیان کرد: این دارایی‌ها و افزایش سرمایه می‌تواند به ورود ما به بورس و بخش خصوصی کمک کند. امیدوارم با مصوبه هیئت وزیران، همکاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران و پیگیری‌های باشگاه، در گزارش ماه آینده خبر قطعی واگذاری ورزشگاه مرغوبکار را به هواداران خواهم داد.

به میلیچ و دیاباته ارادت دارم و تلاش می‌کنم مطالبات آن‌ها را هر چه زودتر پرداخت کنم

سعادتمند گفت: یکی از موضوعاتی که برای هواداران و خود باشگاه بسیار حائز اهمیت است، شرایط ۲ بازیکن خارجی خوب استقلال است که شخصا به آن‌ها ارادت دارم، زیرا با وجود این که برخی‌ها اصرار به فسخ قرارداد این ۲ بازیکن دارند، میلیچ و دیاباته بار‌ها اعلام کردند که به قراردادشان و اصول حرفه‌ای فوتبال متعهد هستند. این ۲ بازیکن به هواداران و استقلال تعصب دارند و برای آن‌ها بسیار مهم است که هر چه زودتر تمرینات تیم آغاز شود تا در کنار باشگاه و هواداران باشند. ما این ۲ بازیکن را حفظ خواهیم کرد و آن‌ها عضو باشگاه استقلال هستند. در تلاش هستم تا با همکاری دوستانم هر چه زودتر مطالبات میلیچ و دیاباته را پرداخت کنم.

فیش پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی را باشگاه صادر نکرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یکی از هواداران مقیم خارج از کشور ابراز تمایل کرد که مطالبات میلیچ و دیاباته را بپردازد و ما هم از او تشکر کردیم، زیرا معتقدیم که ما باید با بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور که طرفدار استقلال هستند، باب گفتگو را باز کنیم، اما باید بگویم که متاسفانه این اقدام مثبت نبود. فیش ارسالی را به معاون ورزشی وقت تحویل دادم و از او خواستم درباره این فیش از وکلای میلیچ و دیاباته استعلام بگیرد که نتیجه آن منفی بود. این فیش را باشگاه صادر نکرده که از طرف ما جعلی باشد، بلکه این فیش برای باشگاه ارسال شد و ما از طریق وکلای این ۲ بازیکن برای صحت و سقم پرداخت مطالبات آن‌ها اقدام کردیم.

بابت فیش‌های جعلی پوزش می‌خواهم

او بیان کرد: امیدوارم این کار فتح بابی برای همکاری با هواداران استقلالی مقیم خارج از کشور باشد که خیلی از آن‌ها به تیم ارادت دارند و درستکار و راست گفتار هستند. بابت فیش‌های جعلی پوزش می‌خواهم و امیدوارم حرف و عمل هر کسی برای کمک به باشگاه نیاز به استعلام از نمایندگان بازیکنان نداشته باشد و ما بتوانیم براساس راستی آزمایی حرف برابر سند را بپذیریم.

پادوانی سلامتش را برای استقلال به خطر انداخت و به زودی مطالباتش را پرداخت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جانفشانی و زحمات پادوانی برای باشگاه استقلال حائز اهمیت است. او یک یار اصلی باشگاه استقلال بود و سلامتش را برای باشگاه به خطر انداخت و در حال حاضر دچار نقص عضو است و این موضوع برای ما ایرانیان که کشوری با تمدن داریم اهمیت زیادی دارد. پادوانی میهمان و جزو ارتش ما بود که در حال حاضر جزو مجروحان ارتش ما است. امروز به او ایمیل زدیم و درخواست کردیم شماره حسابی برای باشگاه ارسال کند و منتظر پاسخ او هستیم. با فدراسیون فوتبال و بخش روابط بین الملل آن مکاتباتی داشتیم تا در اولین فرصت پس از اعلام شماره حساب، مطالبات این بازیکن خوبمان را از طریق مطالباتی که در فیفا داریم پرداخت کنیم.

پادوانی با هزینه باشگاه به ایران می‌آید و با حکم رسمی به عضویت افتخاری و دائم استقلال در می‌آید

او گفت: اقدامات اولیه صورت گرفته تا بتوانیم از شرمندگی پادوانی دربیاییم. پادوانی با هزینه باشگاه به مراسمی بسیار خوب دعوت خواهد شد تا از او تجلیل کنیم. همچنین پادوانی در این مراسم با حکم رسمی باشگاه به عنوان عضو افتخاری و دائم باشگاه استقلال انتخاب خواهد شد. برای او آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

بازیکنان شب عید دست خالی به استقبال تعطیلات رفتند

او بیان کرد:  همه عزیزان در کشور می‌دانند که ما در شرایط عادی نیستیم. با وجود مشکلاتی مانند تحریم‌های اقتصادی، ویروس کرونا، تعطیلات نوروزی و شرایط خاص بانکی که به خاطر آن تنها حساب باشگاه در بانک مرکزی است، موفق شدیم مطالبات بازیکنان، کادرفنی و پزشکی و دیگر اعضای باشگاه را پرداخت کنیم. بازیکنان شب عید دست خالی به استقبال تعطیلات رفتند و من از صبر و شکیبایی آن‌ها تشکر می‌کنم. هیچ منتی نیست و مطالبات بازیکنان و اعضای باشگاه باید طبق قرارداد‌های رسمی آن‌ها پرداخت می‌شد. شاید این اتفاق به خاطر مباحث بانکی و تعطیلات با تاخیر انجام شد، اما خوشحالم که کمتر از یک ماه توانستیم به آن‌ها پرداختی داشته باشیم.

فردا بخش زیادی از مطالبات اعضای تیم‌های پایه پرداخت می‌شود

مدیرعامل استقلال گفت: تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ما از ابتدای سال حتی یک درصد از مطالباتشان را دریافت نکردند و ما فردا صبح در اولین اقدام، بخش زیادی از مطالبات آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد. به اعتقاد من برای توسعه مکتب استقلال و درخشش تیم‌ها در مسابقات آسیایی باید به رده‌های پایه باشگاه توجه ویژه‌ای کنیم. شاید پس از این شرایط کرونایی، در تمرینات تیم‌های پایه حاضر شوم و بازیکنان را ببینم. اعتقاد من این است که اگر به تیم بزرگسالان ۵۰ درصد پرداختی داریم، باید به همین اندازه به بازیکنان تیم‌های پایه هم پرداختی داشته باشیم و حق و حقوق آن‌ها را هم پرداخت کنیم. از این به بعد نگاه عمیق تری به تیم‌های پایه استقلال خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت از دندونپزشک وزیر چه خبر قرار نیست یه تکونی به خودش بده حد اقل دندونای بازیکنا رو ویزیت کنه؟ جالبه که یه عده ای هم با پررویی تمام وزیر رو پرسپولیسسی خطاب میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مجیدی ثابت کرد که با قبلش هیچ فرقی نکرده تا زمانی که پولی بهش نداده بودند حرف از بازیکن میزند به محض اینکه پول بهش دادند بی خیال بازیکن شد و رفیق سعادتمند و دارای دیدگاهی کاملا شبیه هم با همین فریبکاریاش تونسته خودشو تا حد یه اسطوره هم بالا ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای س...ابتداحق ابن بنده خدا،حقوق بازیکنان وطلبکاران رابده،قدردانی ازپادوانی فعلا پیشکتان باد.....
آخرین اخبار