فرماندهی نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب‌ آسیا اعلام کرد به مجروحان مغزی حملات موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد مدال شجاعت داده شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، فرماندهی نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب‌ آسیا اعلام کرد که شش سرباز ارتش این کشور که در ماه ژانویه بر اثر حمله مقتدرانه موشکی ایران آسیب دیدند، مورد تشویق و تقدیر مقامات آمریکایی قرار گرفتند.

به این تعداد از افراد مدال شجاعت اهدا شده و قرار است ۲۳ نظامی دیگر آمریکا که در پایگاه عین‌الاسد در زمان حمله موشکی ایران حضور داشتند، مورد تشویق قرار بگیرند و به آن‌ها نیز مدال شجاعت داده شود.

بیل اربن، ناخدای نیروی دریایی آمریکا در این رابطه گفت: «این جوایز پس از بررسی، توسط پات وایت فرمانده ارشد آمریکا در عراق تأیید شد. در پی حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین‌الاسد در عراق در تاریخ ۸ ژانویه، حدود ۱۱۰ نظامی آمریکایی با صدمات مغزی روبرو شدند».

در پی ترور ناجوانمردانه سپهبد سلیمانی و سایر همرزمان ایشان، سپاه پاسداران طی اقدامی تلافی‌جویانه پایگاه بزرگ عین‌الاسد متعلق به آمریکا را بمباران کرد. در ابتدا فرماندهان آمریکایی و دونالد ترامپ که از این موضوع شوکه شده بودند، به دروغ اعلام کردند که هیچ آمریکایی در این حمله آسیب ندیده است، اما خیلی زود معلوم شد که ده‌ها نظامی آمریکا در این حمله آسیب دیده‌اند. ترامپ حتی هنگامی که با انتقادات تندی در این‌باره مواجه شد، آسیب دیدگی‌ها را جدی نخواند و از آن‌ها به عنوان سردرد یاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدال حماقت یا مدال دهنتو ببند حرف نزن هم میشه بهش گفت
Switzerland
سید فروزان
۰۳:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
در کنار مدال شجاعت ، باید بسته های پوشک هم بدهد به سربازانش در خلیج فارس
آخرین اخبار